Ibsens Hotel modtager Travelers' Choice Award 2024

Ibsens Hotel modtager Travelers’ Choice Award 2024

Ibsens Hotel kan endnu engang finde sig selv på listen over verdens 10 % bedste hoteller baseret på gæsteanmeldelser. Udmærkelsen kommer fra anmeldelsesplatformen Tripadvisor i form af Travelers’ Choice-prisen for 2024.

Ibsens Hotels gæsteanmeldelser på Tripadvisor vidner om, at man på Ibsens Hotel kan opleve et komfortabelt ophold med høj gæstetilfredshed. Dermed er hotellet lykkedes med sin strategi om at levere en høj grad af service med en personlig tilgang til hver enkelt gæst, der skaber en hjemlig atmosfære, hvor gæsterne kan føle sig hjemme og velkomne.

Titlen som Travelers' Choice fra Tripadvisor er baseret på det seneste års anmeldelser fra gæster fra hele verden.