Thermomark Go vejer blot 600 gram, og den bliver den perfekte ledsager til det mobile arbejde inden for elektriske installationer. Fotokilde: Phoenix Contact

Thermomark Go – printeren til dig, der ofte er på farten

Nu på Conrad Sourcing Platform: Phoenix Contacts nye termoprinter til mærkningsmaterialer gør det endnu nemmere at printe og lave etiketter til de elektriske installationer på stedet.

• Mobil print: Udstansede såvel som etiketter i et endeløst format, indstiksetiketter, kabelmarkeringer og krympeslanger
  • Smart betjening via app: Trådløs styring og fleksibelt design
  • Arbejd mere effektivt: Nemt materialeskift og ingen vedligeholdelse

Processen med at foretage en professionel afmærkning på stedet af de elektriske installationer er blevet både mere omfattende og kompleks grundet det stigende antal netværk samt foreskrevne standarder. Disse krav kan opfyldes ved hjælp af en klar og systematisk mærkning af ledninger, kabler, enheder og systemer. Med den brugervenlige og mobile etiketprinter Thermomark Go udvider Conrad Sourcing Platform nu sit omfattende udvalg af termoprintteknologi til mærkning.

Afmærkning i mobil brug

Dette praktiske hjælpemiddel fra Phoenix Contact er en nyhed på markedet og er kendetegnet ved, at det er nemt at skifte materialer, ligesom enheden er meget vedligeholdelsesvenlig. Enheden vejer blot 600 gram, og den kan i en håndevending anvendes til at udskrive etiketter med en bredde på max. 24 mm og i en printopløsning på 203 dpi - der kan printes på udstansede etiketter, ruller i et endeløst format samt på indstiksetiketter og krympeslanger. Der er over 100 materialevarianter, og de fås som et ensartet kassettesystem og kan derfor nemt indsættes i printeren.

Smart opkobling og nem betjening

Betjeningen er nem, fordi smartphones og tablets kan kommunikere med Thermomark Go.
Forbindelsen foregår via Bluetooth og understøtter NFC: Anbring blot enheden på etiketprinteren, og så etableres forbindelsen direkte. Det er også muligt at anvende USB-interfacet. Ved hjælp af Marking System-appen kan etiketterne og markeringerne derefter på intuitiv vis designes på smartenheden og overføres til den mobile printer. Du guides trin for trin gennem design- og printprocessen.

Opnå et hurtigt resultat

Der kan arbejdes effektivt og tidsbesparende, da projekter kan organiseres og gemmes i mapper. Det er således nemt at vende tilbage til dem senere hen, alt efter behov. Marking System-appen kan også benyttes til at skabe mere komplekse afmærkninger, som igen tilpasses det materiale, der helt automatisk genkendes af printeren. De såkaldte Application Wizards hjælper med en normkonform dataindtastning og oprettelse af standardiserede afmærkninger. Ekstra smarte funktioner: Håndskrevne fejl hører fortiden til, når man vælger Thermomark Go. Det integrerede display viser, hvad der i sidste ende udskrives i målestoksforholdet 1:1. Det gør det nemt at tjekke de sidste detaljer, inden der printes.