D-Link lancerer Nuclias SD-WAN Gateway med centraliseret cloud-administration og høj netværkssikkerhed

[Stockholm – 1. Februar, 2022] - D-Link, en global leder inden for netværks- og kommunikationsteknologi, meddeler, at Nuclias-serien er blevet tilføjet i form af en helt ny Cloud SD-WAN Gateway (DBG-2000). Det kan styres helt gennem skyen og indeholder en bred vifte af sikkerhedsfunktioner, hvilket gør det perfekt til organisationer, der ønsker at levere enkle og sikre netværksløsninger til virksomheder på et eller flere distribuerede sites.

Nuclias Cloud SD-WAN Gateway er udviklet med avanceret Nuclias Cloud teknologi, der muliggør lavere driftsomkostninger og optimerer båndbreddeforbruget for en mere jævn netværksadministration. Derudover er den nye lancering udstyret med dynamiske, konfigurerbare Ethernet-porte, der understøtter op til tre WAN-grænseflader, hvilket muliggør maksimal netværkstilgængelighed og en forbedret brugeroplevelse.

DBG-2000 er designet til at levere forbedrede sikkerhedsfunktioner og leveres med en integreret højtydende firewall og intrusion prevention (IPS), der beskytter mod cyberangreb, herunder DDoS- og brute force-angreb. Derudover muliggør det mere avanceret programkontrol og indholdsfiltrering for at give virksomhedsnetværk omfattende beskyttelse.

For at sikre forbindelser mellem en virksomheds distributed sites og sikre, at ingen oplysninger manipuleres, tilbyder DBG-2000 et omfattende udvalg af VPN-funktioner, herunder IPsec VPN, PPTOP/l2TP og Open VPN. Derudover giver Nuclias Clouds indbyggede Quick VPN netværksadministratorer mulighed for at konfigurere komplekse VPN-topologier i et par enkle trin. Samtidig tilbyder OmniSSL SSL-login, certifikatgenerering og administration, der kræver minimal indsats i implementeringen.

DBG-2000 har en enkel idriftsættelse og administration takket være hurtig plug-and-play installation og en række smarte administrationsfunktioner, der kan udføres centralt. Det eliminerer behovet for en lokal gateway og gør det muligt for netværksadministratorer at modtage netværksoplysninger i realtid samt øjeblikkelige advarsler via Nuclias Clouds sofistikerede administrationsplatform. Dette sikrer, at begivenheder aldrig går glip af og kan håndteres hurtigt.

Nøglefunktioner:

• Nuclias Cloud giver centraliseret cloud-baseret administration, med en intuitiv web- og app-baseret grænseflade (1 års licens inkluderet)
  • 4 x Gigabit Ethernet-porte
  • 1 x RJ45 konsolport
  • "Zero Touch"-implementering og hurtig installation eliminerer behovet for lokal tilstedeværelse
  • Kraftfuld VPN-server, der er nem at installere, giver dig fleksibilitet i implementering og administration
  • Firewall, der giver effektiv beskyttelse mod indtrængen fra ukendte kilder.
  • Dynamisk filtrering af webindhold
  • "Application Control" muliggør integration med over 1000 programmer