Pressemeddelelse -

To nye serier af strømskinner fra Eaton giver fleksibilitet, høj værdi og “off-the-shelf” muligheder

Eaton Corporation lancerer to nye serier rack-baserede strømskinner (ePDU ®) med et enkelt og overskueligt sortiment. Kunderne kan nu vælge mellem enten en række standard ePDU’er, herunder top sælgende enheder, eller specialfremstillede strømskinner der opfylder specifikke krav og behov. Med de nye produktserier, er Eaton i stand til at opfylde kundernes behov indenfor distribution af strøm, og samtidig hjælpe dem med at forstå og optimere deres energiforbrug.

“Vi ønsker at give vores kunder det bedste produktudvalg. Det er derfor, vi nu har forenklet vores ePDU sortiment til at omfatte to målrettede produktserier. Standard serien består af en række af de mest populære produkter der lagerføres og som derfor kan bestilles hurtigt og ligetil, samt Custom serien der er målrettet behovene hos de mest krævende datacentre" siger Stefan Coote, Product Manager i Eaton's Power Quality Division.

Standard ePDU sortimentet henvender sig til datacentermiljøet og er designet til at opfylde de mest almindelige behov i dagens datacentre. Standard serien lagerføres, er i Danmark tilgængelig med IEC stik, og omfatter følgende fem teknologier:

• Basic ePDU til grundlæggende pålidelig og fleksibel strømdistribution
  • Monitored ePDU til overvågning af strømkredse på rack niveau
  • Advanced Monitored ePDU til overvågning af individuelle udgange
  • In-line Monitored ePDU til overvågning af eksisterende strømdistribution
  • Managed ePDU yder overvågning af individuelle udgange, giver mulighed for at tænde / slukke, gruppere samt indlægge forsinkelser på de enkelte udtag

Eaton's Custom ePDU er designet til at opfylde de mest specifikke krav i dagens datacentre. Med specialtilpassede ePDU produkter, kan kunderne få det bredeste udvalg inden for branchen, på tværs af belastning og teknologi. Eaton's Custom ePDU’er giver kunden mulighed for at specificere belastningsniveau og krav om overvågning for både indgående og udgående strøm. Der er også mulighed for op til tre typer af udgange på én ePDU.

Overvågning over Ethernet og integration med IPM software
Både Standard og Custom Eaton ePDU’er er integreret i Eaton's Intelligent Power Manager (IPM) overvågningssoftware, der giver brugerne mulighed for at overvåge og kommunikere med både ePDU’er og UPS’er via én grænseflade.

Eaton's intelligente ePDU’er er designet specielt til at hjælpe administratorer af datacentre til at forstå deres hastigt voksende strømforbrug. ePDU’er leverer en stor mængde oplysninger, der med IPM software er tilgængelige via en standard web browser og hjælper dermed brugerne med at træffe energibesparende og omkostningsreducerende valg.

Ud over horisontale 1U og 2U konfigurationer, omfatter Eaton ePDU sortimentet også en lang række lodrette produkter, der ikke optager serverplads i rack-skabene. Takket være et patenteret monteringssystem, kan ePDU’erne monteres i ethvert rack på flere forskellige måder.

Det nye sortiment for Eaton ePDU er tilgængeligt nu. Få mere information på www.eaton.dk/powerquality.

• Erhverv

• rack-baserede