Vi har tjek på 6 millioner kvadratmeter

Vi har tjek på 6 millioner kvadratmeter

Under det hidtidige navn “Forenede Ejendomsservice", og som en del af Forenede Service, har enheden siden 1959 gået grundigt til værks, og de erfarne fagfolk har sat en ære i at løse utallige drifts- og vedligeholdelsesopgaver i, på og omkring ejendomme og grønne arealer i hele landet - for kommuner, private og offentlige virksomheder og institutioner, boligforeninger og mange andre. Og det i et omfang, så organisationen faktisk varetager vedligeholdelsen af over 6 millioner kvadratmeter i dag.

De seneste par måneder har Forenede Service i samarbejde med bureauet MOTOR arbejdet engageret på at trimme, finpudse og pleje organisationen og den visuelle identitet, så den i dag fremstår blandt andet med et nyt navn: TJEK Ejendomsservice.

Alt i orden
“Med det nye navn, logo og visuelle identitet indarbejdet på blandt andet vores biler, maskiner og vores medarbejderes tøj ønsker vi i højere grad at fremstå som en moderne og professionel samarbejdspartner. En leverandør og samarbejdspartner der har helt TJEK på tingene - hvorfor vores slogan også nu hedder “Alt i orden”,” forklarer regionsdirektør Jan Jeppesen, som har det overordnede ansvar for TJEK Ejendomsservice, der består af cirka 130 kyndige medarbejdere - fra vinduespudsere over gartnere til handymen.

“Og det betyder absolut ikke, at vi går på kompromis med kvaliteten. Tværtimod opretholder og udbygger vi den høje grad af service, engagement og grundighed i forbindelse med lanceringen af TJEK Ejendomsservice. Vi bliver blot endnu mere tjekkede og søger nu at møde markedet og kunderne med en helt anderledes engageret tilgang.” siger Jan Jeppesen.

En virksomhed der kan sit kram
Sigtet med den nye visuelle identitet indarbejdet på blandt andet biler, maskiner og medarbejdernes tøj er blandt andet at fremstå som en moderne, tillidsvækkende og professionel samarbejdspartner i det daglige møde med nuværende og potentielle kunder. En leverandør og samarbejdspartner, der har tjek på tingene.

Og det er først og fremmest TJEK Ejendomsservice’s cirka 130 dygtige og kompetente medarbejderes indsats og teamarbejde, som er drivkraften til at nå målene, vurderer Jan Jeppesen:

“Det nye navn og visuelle identitet forventer vi vil hjælpe medarbejderne med at signalere, at de repræsenterer en virksomhed, der kan sit kram,” Jan Jeppesen.

Ydelserne
TJEK Ejendomsservice har samlet disse ydelser under den samme tjekkede hat:

• Bygningsservice
  • Arealpleje
  • Vinduespolering
  • Alt det andet - blandt andet skadedyrsbekæmpelse, vejservice og planteservice.

Og driftschef i TJEK Ejendomsservice Ulf Hansen glæder sig til at opleve, hvordan lanceringen bliver modtaget blandt kunderne:

“Jeg mærker i hvert fald, at medarbejderne har været meget engageret omkring projektet og er glade for fornyelsen. Og jeg glæder mig til i den kommende tid at indhente indtryk og vurderinger fra omgivelserne,” siger han.

Faktaboks
Bag om TJEK Ejendomsservice
TJEK Ejendomsservice er en af Danmarks største udbydere af facility services. Og TJEK Ejendomsservice’s medarbejdere arbejder døgnet rundt for en lang række boligforeninger, institutioner og virksomheder – for eksempel:

• Forsvaret
  • Company House
  • ATP Ejendomme
  • Gate Gourmet
  • NCC
  • KAB
  • AAB

TJEK Ejendomsservice er en del af Forenede Service A/S, som hører under den familieejede Forenede Koncernen. Selskabet blev grundlagt 1959 og er i dag blandt Nordens største udbydere af Facility Management, kantinedrift, rengøring, ældrepleje, vikarservice m.m. Koncernen har 8.000 medarbejdere og en årlig omsætning på DKK 2,4 mia.