Hårpleje helt fra bunden

Aloe vera og tre forskellige olier styrker og giver fugt til både hår og hovedbund. Forevers Aloe-Jojoba Shampoo og Conditioner passer til alle hårtyper.

For mange er det helt naturligt at smøre creme i ansigtet morgen og aften. Vi ved, at huden behøver fugt og pleje. Men vi tænker måske ikke på, at hovedbunden også er hud, og at den også har brug for pleje. Mange af de hårproblemer, vi oplever, skyldes en tør, skællende eller kløende hovedbund. Det er derfor vigtigt at anvende gode hårprodukter. Aloe-Jojoba Shampoo og Conditioner indeholder milde, men effektive ingredienser, der plejer både hår og hovedbund.

Fugtbevarende olier

Aloe vera er basen i både shampoo og balsam, og den har selskab af ikke mindre end tre forskellige olier, der arbejder for at styrke håret og bevare fugt i hvert strå:

Jojobaolie er både fugtbevarende og blødgørende.

Arganolie styrker, fugter og blødgør håret.

Hybenolie styrker håret og plejer hovedbunden.

Sammen arbejder disse kraftfulde ingredienser for at understøtte et sundt hår og holde det fugtet og blødt.

Til hele familien

Tyndt, tykt. Fedtet, tørt. Glat, krøllet. Forevers Aloe-Jojoba Shampoo og Conditioner passer til alle hårtyper. En frisk, tropisk duft med toner af stjernefrugt og melon gør den populær blandt både kvinder og mænd. Produkterne er fri for sulfater og så milde, at hele familien kan bruge dem hver dag.

• Sport

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden. Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.