Gå til indhold
En bowl, der forkæler både ganen og huden. Med kosttilskuddet Forever Marine Collagen.

Forkæl dig selv med en bowl

Hurtig, velsmagende og sund. En bowl er altid lækker og kan kombineres i det uendelige. Forever giver dig tips til en rigtig dejlig én.

Hvad siger du til et superlækkert mellemmåltid, der samtidig gør din hud rigtig glad? Collagen Bowl indeholder blandt andet vores mest luksuriøse kosttilskud, Forever Marine Collagen.

Foruden marinekollagen indeholder Forever Marine Collagen både C-vitamin, der bidrager til normal dannelse af kollagen, og zink, der bidrager til at vedligeholde normale negle. Indeholder også A-vitamin, der bidrager til at vedligeholde normal hud, biotin, der bidrager til at vedligeholde normal hud og normalt hår, samt coenzym Q10. En rigtig opfriskende drik, altså.

En lang række botaniske ingredienser, som acerola, grøn te, gojibær og ekstrakt af sort peber, piperin, giver en frisk og syrlig bærsmag. I vores skønne bowl har vi tilføjet mango, banan og kokosdrik, der giver en virkelig opløftende smagsoplevelse. Prøv selv!

Collagen Bowl

Ingredienser:

- 1 portionspakke Forever Marine Collagen

- 100 g frossen mango

- 100 g frossen banan

- Et skvæt kokosdrik for at få blenderen til at køre

Det hele blendes til en jævn konsistens og serveres i en skål. Pynt med topping, der din sjæl glad!

Tak til Anna Lindberg @memysmoothiesandlife for opskrift og billede.

Anbefalet pris 697 kr.

Vil du gerne teste vores produkter? Så kontakt vores Marketing Coordinator Malin Målaskog. Sig også gerne til, hvis du ønsker at skrive om vores produkter, så hjælper vi med at sprede budskabet på vores sociale kanaler, hvor vi har 140.000 følgere!

Velkommen til Forever Living Products Scandinavia!

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden.
Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.

431 34 Mölndal