Coveret Airbag Inside er efterårets favorit og giver øget synlighed på vejene.

Reflekterende cover giver øget synlighed i trafikken for cyklister

Når sommermånederne er slut, sænker mørket sig hurtigt over gader og cykelstier. Så er det vigtigt at være synlig i trafikken. Svenske Hövding står bag den roste airbag til cyklister og har hævet reflekser til et nyt niveau. Coveret Airbag Inside er efterårets favorit og giver øget synlighed på vejene.

- De, der bruger Hövding, gør det primært, fordi de er sikkerhedsbevidste, men mange vil samtidig gerne udtrykke deres personlige stil. De reflekterende covers har både smart funktion og giver et personligt udtryk. Med forskellige covers er det let at variere Hövding efter årstid og humør, siger Stina Malmros, der er Pattern Technician hos Hövding, og som arbejder med udvikling af coveret.

Coveret med teksten Airbag Inside er lavet i reflekterende tekstil og dekoreret med grafisk tryk. Om natten fungerer det glitrende tekstil som refleks.

Hövding er en diskret krave, som cyklisten bærer om halsen. Den kontrollerer cyklistens bevægelser 200 gange i sekundet. Kraven indeholder en sammenfoldet airbag, og hvis der indtræffer en ulykke, blæses airbaggen i kraven op og beskytter hoved og nakke. Udløsningsmekanismen styres ved hjælp af sensorer, som registrerer den unormale bevægelse hos cyklisten.

Anbefalet pris:

Airbag Inside 349 DKK

www.hoving.com

Emner

Hövding er en diskret krave, cyklisten bærer om sin hals. Kraven indeholder en sammenfoldet airbag, som udløses på 0,1 sekund, når den er involveret i en ulykke. Hövdings airbaghjelm til cyklister kan i dag fås på 16 markeder i Europa og i Japan.  www.hovding.com

Hövding er en diskret krave, cyklisten bærer om sin hals. Kraven indeholder en sammenfoldet airbag, som udløses på 0,1 sekund, når den er involveret i en ulykke. I en stor test af cykelhjelme, udført af Folksam, blev det påvist, at Hövding har 3 gange bedre stødoptagelsesevne end alle traditionelle cykelhjelme. Hövdings airbaghjelm til cyklister kan i dag fås på 16 markeder i Europa og i Japan. www.hovding.com