Air France catering service

AIR FRANCE OG KLM LANCERER BOOK NU MED FULD RETURRET

Air France og KLM gør det nu muligt for deres kunder at ændre eller endda annullere deres booking op til en dag før afgang

“I en tid hvor tingene ændrer sig konstant er vi glade for at kunne tilbyde vores kunder ro i sindet, når de planlægger deres fremtidige rejser. Vi ved at man faktisk gerne vil rejse, men tøver med at booke på grund af usikkerheden i forhold til Covid-19. Vi forstår dette til fulde og derfor introducerer vi fuld fleksibilitet overfor vore kunder, med mulighed for gratis at ændre eller endda annullere deres booking op til en dag før afgang’’, udtaler Gauthier le Masne de Chermont, Commercial Director.

Fuld fleksibilitet tillader kunderne at:

• ændre deres booking, dato og destination.
  • bede om en voucher til brug ved en senere rejse med op 15% ekstra værdi.
  • bede om fuld refundering.

Datoer og detaljer:

• 31. okt. 2020: Inden denne dato skal du booke din nye rejse for at drage fordel af din voucher med en værdi på ekstra 15 %.
  • 31. mar. 2021: Den nye ombokkingregel med fuld fleksibilitet er gældende for kunder med en planlagt rejse før eller på denne dato.
  • 15. jun. 2021: Inden eller på denne dato skal du påbegynde den rejse, som du har booket med din voucher, hvor du fik 15 % ekstra værdi.
  • Voucheren skal udstedes inden afrejsedatoen på den oprindelige billet og er gyldig i et år fra udstedelsesdato. Voucheren kan bruges til en ny booking eller refunderes, til den oprindelige billetpris, når kunden ønsker det.

‘Vi vil gøre det så nemt som muligt for vores rejsende, at genskabe forbindelsen med deres familie, venner, forretningsforbindelser eller til at tage på ferie’, udtaler Gauthier le Masne de Chermont, Commercial Director.”

AIRFRANCE og KLM afgange fra Danmark i september måned:

Fly fra København til Amsterdam: 35 ugentlige afgange

Fly fra København til Paris: 19 ugentlige afgange

Fly fra Aalborg til Amsterdam: 21 ugentlige afgange

Fly fra Billund til Amsterdam: 28 ugentlige afgange

Fly fra Billund til Paris: 7 ugentlige afgange

Rutenet:

Air France og KLM flyver på, nuværende tidspunkt, til 85% af deres rutenet. Dette inkluderer flere end 70 byer i Europa, hele rutenettet i Frankrig, samt adskillige oversøiske ruter verden over på alle kontinenter. Air France og KLM beder de rejsende om at undersøge indrejseregler, samt hvilke rejsedokumenter der påkræves og gør sig gældende ved ankomst i de pågældende lande. Denne information kan findes på vores websites eller i vores apps.

Sikkerhed forbliver vores topprioritet

Både Air France og KLM har taget en lang række forholdsregler, for at garantere at sikkerheden er fuldstændig/optimal for passagerer og personale.

Læs mere her:

Læs mere her updates.klm.com og se video: https://youtu.be/frPO6b58kcU">https://youtu.be/frP...">https://youtu.be/frPO6b58kcU">https://youtu.be/frP...

Hvis spørgsmål, kontakt:

Carina Bergqvist, Brand Manager and PR, AIRFRANCE KLM,

Telefon: +46 76 878 75 59, mail: carina.bergqvist@klm.com

KLM Royal Dutch Airlines har i 100 år været en pioner inden for luftfartsindustrien, og flyselskabet er i dag verdens ældste kommercielle flyselskab, der stadig flyver under deres oprindelige navn. I 2018 have KLM 34,1 millioner passagerer til 162 destinationer verden over. I NOrden flyver KLM til og fra 15 destinationer i Danmark, Finland, Norge og Sverige. Flåden omfatter 214 fly og flyselskabet beskæftiger over 33.000 medarbejdere. KLM-koncernen består af KLM Cityhopper, Transavia og Martinair. KLM er også medlem af den globale SkyTeam Alliance, et selskab med 20 flyselskaber og et netværk som spænder og 1.063 destinationer i 173 lande.

KLM har også været toprangerede 14 år i træk af Dow Jones Sustainability Index, der er det førende index til at måle bæredygtige selskaber. Som eneste europæiske flyselskab flyver KLM dagligt interkontinentalt på biobrændstofblanding. KLM står også for omkring halvdelen af købene af biobrændstoffer på markedet, og flyselskabet var den første til at flyve kommercielt på biobrændstof.

Pressekontakt Communication and Sustainability Strategisk marknadsöfring, branding och PR 0046 76 8787559

København