Produktopdateringer fra Mynewsdesk - forår & sommer 2014

Produktopdateringer fra Mynewsdesk - forår & sommer 2014

Vores mål hos Mynewsdesk er at udvikle innovative løsninger på de udfordringer, som PR-medarbejdere, kommunikatører og marketers står over for. Alle os hos Mynewsdesk er drevet af at forbedre produktet og give vores kunder de bedst mulige værktøjer til at opnå succes.

Nedenfor kan du læse om de vigtigste forbedringer og nye features, vores tekniske team har lavet i produktet i år.

Det nye statistikværktøj Analyze
Tidligere i år relancerede vi vores statistikværktøj Analyze. Vi ville gerne give vores brugere endnu større indsigt i, hvordan publikummet interagerer med deres newsroom og deres content. Nu er det muligt sammenligne det totale antal visninger med unikke visninger, se hvor lang tid, hver bruger kigger på et newsroom samt se, hvordan historier spreder sig på de sociale medier.

Se hvad der også er inkluderet i opdateringen her.

Ny Analyze på Mynewsdesk

Nyt Tag Management Centre
Vi har gjort det mere simpelt at omdøbe, sammenflette eller slette de gamle tags, der bliver brugt til at navngive materiale i newsroomet. Denne feature har til formål at gøre det nemmere at navigere i virksomhedens content. Nyt tag management center på Mynewsdesk

Definer teksten i tweets sendt fra Mynewsdesk
Denne opdatering gør det muligt at personliggøre de tweets, der kan udsendes via Mynewsdesk, når man publicerer en pressemeddelelse, et blogindlæg eller andet content. Brugerne skriver deres eget tweet, og så sørger vi for, at der i tweetet bliver indsat et link og eventuelt billede til historien.

Hvis ikke tweetet ændres, bliver standardteksten brugt - standardteksten består af materialets overskrift, billedet samt et link til det publicerede materiale.

Klik- og åbingsrater på afsendte mails
Vores Plus- og Premium-kunder kan nu nemt se, hvem der har åbnet og klikket på links i de mails, de udsender med Mynewsdesk.

Dette skal gøre det nemmere at følge op på mails, idet man nu kan se, om modtagerne har reageret på den.

Nu er det muligt at se klik- og åbningsrate på Mynewsdesk

Brugerdefineret afsenderadresse

For vores Premium-brugere er det nu muligt at opsætte en brugerdefineret afsenderadresse, når de udsender mails gennem Mynewsdesk, der som standard bliver sendt via hello@mynewsdesk.com.

Dette betyder, at alle mails sendt via Mynewsdesk kan blive sendt fra fx presse@jeresvirksomhed.dk.

Brugerdefineret afsenderadresse på Mynewsdesk

Der er endnu flere spændende produktopdateringer på vej i resten af 2014 - følg med her i vores newsroom eller test Mynewsdesk gratis i 30 dage og prøv de nye features.

Vi besvarer meget gerne spørgsmål om de nye features eller Mynewsdesk generelt. Kontakt os her!

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk