Taler #4 på Mynewsday: “Historien bag succes kampagnen - The DNA Journey”

Taler #4 på Mynewsday: “Historien bag succes kampagnen - The DNA Journey”

Den 1. nov. samler Mynewsdesk kommunikations- og mediebranchen til Mynewsday på Tivoli Hotel & Congress Center. Her præsenterer vi den fjerde taler: Julie Pedersen fra momondo, som vil fortælle om en af årets mest omtalte og succesfulde kampagner - The DNA Journey.

I blogindlæg præsenterer vi de fire talere på Mynewsday den 1. nov. Her kan du møde momondos Global Head of PR, Julie Pedersen.

Julie har været ansat hos momondo i fire år, hvor hun har opbygget momondos PR-afdeling. Julie er i dag ansvarlig for momondos PR- aktiviteter med et team af internationale PR- og kommunikationsfolk samt et netværk af mere end 15 PR-bureauer på tværs af Europa, Rusland, Sydamerika og USA. Julie var ansvarlig for presselanceringen af momondos virale kampagne, The DNA Journey, som er blevet set mere end 175 mio. gange verden over.

Vi har inviteret Julie til at komme og tale til Mynewsday, da kampagnen fra momondo er et fantastisk eksempel på kreativ storytelling. Vi glæder os, til at lade os inspirere.

Jourhavende Pressekontakt