Folkemøde: Og vinderen er…

Folkemøde: Og vinderen er…

Så er tilmeldingen til vores konkurrence i forbindelse med folkemødet slut, og vinderen er fundet.

Den heldige vinder er Danske Vandværker.

Vi ønsker Danske Vandværker stort tillykke og glæder os til at møde dem på Folkemødet.

"Overrasket og glad, det er ordene," siger Dorthe Rasmussen, presseansvarlig hos Danske Vandværker, og fortsætter "Det er altid - med streg under altid - godt at få kigget sin strategi igennem. Og specielt når det bliver gjort af rigtig dygtige folk. Jeg har store forventning til at blive udfordret".

Præmien består af et digitalt eftersyn á to timers varighed med Mads Keilberg Johansen, Digital Chef fra Holm Kommunikation, og Sosun Sendi Breitenbach, Digital Communications Consultant fra Mynewsdesk.

Mads har stor viden om og erfaring med digital strategi for både politiske organisationer og private virksomheder og har tidligere arbejdet som social media-rådgiver for Ida Auken og som digital konsulent hos PR-bureauet Geelmuyden Kiese. Han driver desuden bloggen KeilbergChristensen.dk og er uddannet i Politisk Kommunikation og Ledelse.

Swipes vi ved?

Er du også på Folkemøde? Find os på Mingla eller send en mail til sosun.sendi@mynewsdesk.com, hvis du mener, du har et interessant event, vi skal deltage i.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk