Mynewsdesk deltager på Markedsføringsdagen den 14. juni

Mynewsdesk deltager på Markedsføringsdagen den 14. juni

På Markedsføringsdagen, som afholdes af Dansk Markedsføring, kan du blandt andre høre Jonathan Bean, Chief Marketing Officer fra Mynewsdesk, give gode råd til, hvordan man opnår succes inden for marketing. Du vil kunne høre Jonathan Beans præsentation, hvis du følger spor A. Se program her for mere information. Præsentationen vil være på engelsk, og her får du en kort introduktion til temaet:

The Journey from What & How to Why – The Only Way for Marketing to Succeed

In a commoditised world the only way for companies to truly succeed is to make an impact… a real impact. Customers don’t buy what you do, but why you do it. Jonathan will take you through two award winning case studies of using purpose driven storytelling and digital PR to differentiate and deliver true business results.

Tilmeld dig Markedsføringsdagen og lad dig inspirere

På Markedsføringensdagen 2017 vil du møde det hårde og det bløde, det nye og det næste, det der virker og det, du skal gå langt uden om. Du vil møde eksperter, praktikere og hunderedevis af marketeers med præcis de samme udfordringer som dig.

Deltag på Markedsføringsdagen den 14. Juni og få inspiration til:

- At integrerer de vigtigste teknologiske gamechangers for fremtidens kundeoplevelser i dit marketingmix

- At mestre markedsføring på multiplatforme - fra mobile til wearables og native til social

- At udvikle brand loyaliteten, engagement og community til at komme endnu tættere på kunderne

- At integrere data og analytics i dag-til-dag markedsføringen

- At skabe innovation, nye kontaktpunkter og unikke oplevelser på kunderejsen

Ses vi til markedsføringsdagen?

Se program for dagen her!

Kontakt Mynewsdesk på telefonnummer +45 3812 3630 eller email til pernille.soeborg@mynewsdesk.com så får du 500 kr. rabat på billetter til Markedsføringsdagen.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk