Vores alt-i-én-løsning til PR og kommunikation er nu blevet endnu bedre

Vores alt-i-én-løsning til PR og kommunikation er nu blevet endnu bedre

Hos Mynewsdesk er vi førende inden for innovation. Som brancheleder bestræber vi os altid på at forstå kundernes ønsker og behov – både nu og i fremtiden. De seneste år har vi fokuseret på at implementere AI i vores løsning. AI er med til at automatisere opgaverne og gøre det nemmere at analysere effekten af kundernes PR-indsats. Det hjælper os med andre ord til at kunne tilbyde den bedste løsning på markedet. Denne kontinuerlige proces har - sammen med feedback fra vores engagerede kunder - resulteret i et år med rigtig mange produktopdateringer og nylanceringer.

"Hos Mynewsdesk er det vores mål at hjælpe kunderne med at opbygge relationer og opnå opmærksomhed. Derfor arbejder vi altid på at forbedre os. Vi er derfor stolte af, at vi i løbet af det seneste år har kunnet lancere rigtig mange produkter, der imødekommer kundernes behov", siger Sara Manding Holm, der er produktchef (CPO) hos Mynewsdesk

Her præsenterer vi højdepunkterne fra året, der er gået, samt den værdi nylanceringerne har givet vores kunder. Foruden de specifikke opdateringer har vi også gjort en stor indsats for at forbedre brugeroplevelsen generelt med det formål at øge kundernes effektivitet og kontrol med deres udgivelser.

Vi er stolte af at kunne præsentere en meget lang liste med alle årets forbedringer! Hvis du ikke har tid til at læse det hele, er her fire opdateringer, du bare ikke må gå glip af:

• Vores nye Monitor er nu ti gange kraftigere og overvåger flere millioner globale kilder
    • Dit eget presserum er nu mere brugervenligt end nogensinde før
    • Audience Targeting – AI hjælper dig til at finde de mest relevante journalister i realtid
    • Det nye coverage report viser alle de nyhedsartikler, der er fundet ved hjælp af Mynewsdesks medieovervågningsværktøj

Hvis du ønsker at læse mere om, hvordan Mynewsdesk nu er endnu bedre til at understøtte jeres daglige arbejde, er her den komplette liste over årets højdepunkter:

Store produktforbedringer i 2021

Dit eget personlige presserum

Selv om denne opdatering allerede var klar ved årsskiftet 2020, er den alligevel med på listen, fordi den har været ekstremt populær hos vores kunder.

Med denne lancering har det personlige presserum undergået en større designopdatering. Nu kan du i dit personlige presserum tilføje egne logofarver og vælge, hvordan dine billeder, videoer og dokumenter skal vises i dit mediebibliotek. På den måde kan du nemt integrere dit personlige presserum med resten af din hjemmeside.

Ikke alene er designet blevet forbedret – presserummet er også blevet opdateret til at være mere brugervenligt og responsivt. For at hjælpe vores kunder med at skabe et tilgængeligt presserum, overholder alle vores ændringer desuden EU-direktivet om webtilgængelighed. Det vil sige, at uanset dine evner og færdigheder inden for webdesign, lever dit personlige presserum på din hjemmeside op til den standard, dine kunder kan forvente, fordi vi giver dig de nødvendige rammer.

Gør medieovervågning enkel

Det kan virke som en umulig opgave at overvåge millioner af globale kilder, men vores Monitor gør det nemt. Det nye Monitor er blevet opdateret to gange i år. Den er nu ti gange kraftigere end tidligere og har en mere brugervenlig grænseflade, så den er endnu mere intuitiv og nem at bruge.

Den første opdatering indeholdt funktioner som boolesk søgning efter præcise resultater i realtid, en forenklet måde at oprette søgeprofiler på, ligesom Instagram blev tilføjet som social medie-kilde. Derudover er statistikfunktionen forbedret for at hjælpe dig med at opnå øget medieindsigt, ligesom den opdaterede mappe med presseklip giver dig mulighed for at oprette og dele rapporter.

Den anden opdatering af Monitor indeholdt en ny grænseflade for søgeprofiler. Det giver brugerne mulighed for på en nem måde at oprette mere avancerede søgeprofiler og gør altså Monitoren endnu mere effektiv.

Se, hvordan dine udgivelser klarer sig

For at give dig et endnu bedre overblik over dine udgivelser, har vi implementeret en ny funktion, der hedder ‘Virksomhedens seneste historie’. Den er tilgængelig for alle kunder og viser virksomhedens senest publicerede historie med alle relevante data på dit dashboard – uanset om det er en pressemeddelelse, en nyhedsartikel eller et blogindlæg. På den måde kan du nemt følge effekten af din seneste indsats. Den viste data omfatter visninger, udsendte mails, åbnede mails og mediedækning.

Forstå din distribution

Uden distribution mister al kommunikation sin effekt. Vi ved, at vores kunder ønsker at vide præcis, hvor og hvornår deres historie bliver udgivet, og det er dét, den nye distributionsoversigt viser. Distributionsoversigten indeholder desuden forslag til, hvordan man kan øge rækkevidden af sin udgivelse og dermed opnå endnu bedre resultater.

Se al din mediedækning i én rapport

Spar tid, og opret en rapport, der viser alle de nyhedsartikler, Mynewsdesks medieovervågningsværktøj finder. Det gør det nemt at sortere og samle alle vigtige oplysninger og data, baseret på søgeord, branche, konkurrenter osv. Det er ikke nødvendigt med andre værktøjer – det hele kan gøres i forbindelse med din normale arbejdsproces. Desuden kan du nemt dele overvågningsrapporten med andre i virksomheden uden login. For at gøre det hele mere personligt forsynes alle rapporter automatisk med virksomhedens eget logo.

Sammensæt et bedre publikum

Audience Builder muliggør søgning af og forbindelse til over en million globale kontakter - som fx journalister og influencere. Brug funktionen til at spore engagement, sende dit pitch og meget mere. Nu er funktionen opdateret, så den er endnu mere effektiv. Ikke alene har vi opgraderet API’en(Application Programming Interface), vi har også tilføjet flere nye funktioner, herunder muligheden for at gemme søgninger, se forhåndsvisninger og eventuelt slette dem. Det er funktioner, der er meget populære hos vores kunder.

Af andre funktioner kan nævnes søgeords- og fritekstsøgning. Nu kan du frit indtaste præcis det emne, du ønsker at søge på, hvorefter Audience Builder finder journalister, der dækker emnet. Samtidig er det nu muligt at importere den samme journalist flere gange. Det er for eksempel en god funktion, hvis du ønsker at have den samme journalist repræsenteret på flere forskellige lister.

Kontrollér, hvornår du når sender indhold til dit publikum

Du kan nu vælge ikke at sende besked til dine kontakter, når du publicerer en opdatering, der måske ikke er relevant for hele din målgruppe. Det kræver blot, at du afkrydser ét felt. Det er med til at skabe tillid hos dit publikum, da de ved, at når du sender indhold ud, så er det, fordi du har noget værdifuldt at tilbyde.

Gør dine e-mails personlige

Vi er glade for at kunne præsentere denne længe ventede designændring. Alle mails, der udsendes fra Mynewsdesk, er nu opdateret med et helt nyt design. De er nu flottere end nogensinde før, hvis vi selv skal sige det. Derudover er Mynewsdesk-logoet i bunden af alle mails blevet fjernet for alle kunder, der har valgt at have mailtilpasning med i pakken.

Find de mest relevante journalister ved hjælp af AI

Audience Targeting er vores seneste nylancering og en af de mest spændende i år. Denne spritnye AI-funktion sparer dig både tid og penge i forhold til at finde relevante journalister. Vores AI-løsning analyserer dit indhold og identificerer og foreslår herefter relevante journalister, influencere og medier, du kan kontakte. Du modtager opdaterede forslag for hver ny udgivelse, hvilket giver øget kontrol og er med til at sikre, at du sender til de relevante personer hver gang.

2021, 2022 og fremtiden

Det seneste års nye opdateringer giver vores 4000 kunder mulighed for at holde fokus på dét, der virkelig er vigtigt – at opnå øget opmærksomhed og opbygge relationer. Vi kombinerer kundefeedback med vores egen markedsindsigt og udvikler løbende vores løsning i overensstemmelse med det. Derved sikrer vi, at vores AI-løsning konstant er på forkant, og at vi altid tilbyder den mest effektive måde at arbejde med PR og kommunikation på – i 2021, 2022 og frem.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk