Mynewsdesk udvider sit udbud indenfor kunstig intelligens

Mynewsdesk udvider sit udbud indenfor kunstig intelligens

I dag lancerer PR- og kommunikationsvirksomheden Mynewsdesk Audience Targeting. Det er en ny funktion, der ved brug af kunstig intelligens (AI) hjælper dig med at finde de mest relevante journalister til dit indhold i realtid – helt automatisk.

- Med lanceringen af Audience Targeting udvider vi vores AI-udbud yderligere og tager et større skridt ind i fremtiden, når det handler om at skabe forudsætningerne for at arbejde succesfuldt og effektivt med PR & kommunikation, siger Louise Barnekow, der er administrerende direktør ved Mynewsdesk.

Mynewsdesk var tidligt ude med at tilbyde AI-baserede løsninger i sin digitale PR- og kommunikationsløsning og ser det nu som en naturlig del af den kontinuerlige udvikling for at kunne tilbyde markedets bedste løsning.

- AI-teknologien er brugbar inden for mange forskellige områder af digital PR og kommunikation, hvilket betyder, at dette kun er begyndelsen på en rejse til automatiseringen af det administrative og tidskrævende arbejde hos vores kunder. I sidste ende er vores mål at gøre det nemmere for vores kunder at øge deres brand awareness og samtidig opbygge stærke relationer til deres målgruppe, siger Louise Barnekow.

AI-funktionen Audience Targeting

Den nye funktion, Audience Targeting, gør det muligt for virksomheder at bruge tid på de rigtige ting og arbejde smartere med PR og kommunikation. Funktionen hjælper dig med at:

• Automatisk identificere de vigtigste journalister for dit indhold. Det giver dig mulighed for at skabe eksklusivitet og skræddersy dit budskab.

• Spare tid og ressourcer med automatisk opdaterede kontaktoplysninger til journalister ved hver udgivelse.

• Finde nye og for dig hidtil ukendte journalister og meningsdannere, når du udgiver indhold om et nyt emne.

Både Audience Targeting specifikt, og AI generelt, udvikler sig hele tiden. Jo mere AI-funktioner bruges, desto bedre bliver de også. Det betyder, at Mynewsdesk sammen med kunderne skaber den bedste løsning på markedet.

Langsigtede relationer skaber langsigtede resultater

Virksomheder, der vælger at arbejde strategisk og proaktivt med deres PR- og kommunikationsarbejde, formår at skabe relationer til journalister, meningsdannere og medier og skaber på den måde langsigtede resultater. Med denne ambition er det oplagt for dem at finde ud af præcis hvilken journalist, der skal være modtager af deres budskab, og hvad han eller hun har skrevet om før.

- At kunne identificere de mest relevante journalister til netop dit indhold er utrolig vigtigt. Det giver dig bedre forudsætninger for at skræddersy dit budskab og være relevant, og dermed for at opbygge et bedre forhold til journalister. For journalister betyder det også, at de historier, som de får, virkelig er relevante, fordi de bliver kontaktet angående emner, som de rent faktisk skriver om, siger Louise Barnekow.

En smartere helhedsløsning til PR & kommunikation

Udover at finde relevante journalister og meningsdannere kan du nå ud til tusindvis af journalister via Mynewsdesk. Publicer og distribuer nyheder, overvåg verden omkring dig og analyser dine PR-resultater. Med hjælp af AI kan du endda overvåge hver eneste nyhed, der udgives for at få indsigt i din rækkevidde. Ved at samle alt dette i en samlet løsning gør Mynewsdesk virksomheder i stand til at arbejde proaktivt og datadrevet med PR og kommunikation – på alle niveauer.

Om Mynewsdesk: En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Når du benytter vores brugervenlige platform, gør vi det lettere for dig at publicere, distribuere og måle på dine PR- og kommunikationsindsatser.

Læs mere på www.mynewsdesk.com/dk

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk