Ny CFO i PwC pr. 1. juni 2012

Tina Moltke-Leth tiltræder 1. juni 2012 som ny CFO og partner i PwC. Tina har tidligere arbejdet i PwC som statsautoriseret revisor og været en del af vores virksomhed i 11 år.

Hun kommer fra en stilling som økonomidirektør i Nomeco og har også erfaring fra tilsvarende stillinger i Lagkagehuset og Dansk Design Center.

Vi er rigtig glade for, at Tina har valgt at takke ja til tilbuddet om at komme tilbage til PwC i en ny og spændende position, og både hun og vi glæder os til det kommende samarbejde.

Hun efterfølger partner Hans Christian Teisen på posten som CFO, da han har valgt at søge nye udfordringer som en del af koncernledelsen i en farma virksomhed. Vi ønsker Hans Christian held og lykke med de nye udfordringer.

• moltke-leth
  • cfo
  • Økonomidirektør

PwC tilbyder branchespecifikke ydelser inden for revision, skat og rådgivning med henblik på at skabe tillid hos offentligheden og øge værdien for vores kunder. Mere end 169.000 medarbejdere i 158 lande inden for vores netværk arbejder sammen gennem et forenet tankesæt og udveksler erfaringer og løsninger for at udvikle nye perspektiver og praktisk rådgivning. "PwC" betegner det netværk af virksomheder, der er omfattet af PricewaterhouseCoopers International Limited, hvor hver enkelt virksomhed er en særskilt og uafhængig juridisk enhed.