NFH og Scandlines tager hul på ny samarbejdsaftale

NFH og Scandlines tager hul på ny samarbejdsaftale

Scandlines og Nykøbing F. Håndboldklub (NFH) har gennem et årti været på en fælles rejse. Ved NFH’s nytårskur den 30. december 2021 kunne parterne afsløre, at det stærke samarbejde fortsætter. Nu søsætter de den nye kontrakt.

“Opbakningen fra en af landsdelens største virksomheder er vi meget stolte af og glade for. NFH’s ambitioner er ikke blevet mindre, og målet er fortsat at blive Danske Mestre. Scandlines’ aftale er med til at sikre, at klubben fortsat kan tiltrække de bedste spillere og fastholde holdets erfarne spillere, med anfører Kristina ”Mulle” Kristiansen i spidsen”, siger NFH’s formand John Brædder om forlængelsen.

Ambitionen fra 2019, om at rykke endnu højere op i ligaen fra den daværende 8. plads i HTH ligaen, er da også blevet indfriet trods coronanedlukning i dele af de forgange sæsoner. NFH’s ligakvinder sluttede 2021/2022 sæsonen i maj på en flot 5. plads med 14 vundne kampe.

Samarbejdsaftalen har også stor betydning for Scandlines.

”Vi ønsker at være til stede der, hvor vores forretning ligger og en stor del af vores medarbejdere og kunder bor. Vi håber også at kunne drage fordel af netværket for at tiltrække nye medarbejdere og gennem netværksarrangementer sætte fokus på vores grønne agenda”, siger Head of Corporate Communications, Anette Ustrup Svendsen. ”Så glæder vi os naturligvis over at kunne give vores medarbejdere en god oplevelse til NFH´s hjemmekampe og koncerter. NFH har Danmarks ubetinget bedste publikum.”

Scandlines
Head of Corporate Communications
Mobil: +45 26 777 000
E-mail: anette.ustrup.svendsen@scandlines.com

NFH
John Brædder

Med over 38.000 afgange fordelt på syv færger transporterede Scandlines i 2021 over 3,6 millioner passagerer, 950.000 personbiler og næsten 720.000 fragtenheder på ruterne Rødby-Puttgarden og Gedser-Rostock.