En lille annonce, der gør en stor forskel

Google Adwords... - det er de små, tonede annoncer i toppen eller i højre side, der kommer frem, når man søger på Google. Har du styr på det?

Google Adwords... - det er de små, tonede annoncer i toppen eller i højre side, der kommer frem, når man søger på Google. Du betaler ikke, så længe din annonce bare bliver vist. Du betaler kun, når der klikkes på Google Adwords annoncen, og der hermed kommer en potentiel kunde ind på din internetside.

Hvor mange af dine konkurrenter annoncerer på nettet?

Prøv fx at slå nogle ord op på Google. Tænk som dine kunder, der søger efter et produkt som dit. Så kan du se, hvor mange af dine konkurrenter, der annoncerer via Google Adwords.

De vigtige søgeord

Du skal have oprettet en Adwords konto - og ikke mindst - lave den sælgende tekst og de bagvedliggende søgeord. Det er de søgeord, som dine kunder bruger, når de vil finde et produkt som dit.
Du kan fx starte med at sætte 1000 kr. af til den første måneds annoncering. Beløbet kan sættes op og ned når som helst. Og du kan til enhver tid stoppe din konto.

Selve din 3-liniede annonce skal også udformes, så dine kunder får lyst til at klikke på den, når de ser den.

I starten bør du gå ind på din Google konto hver dag for at se, hvilke søgeord, der virker og hvad de koster. Slet de dyreste og vær i det hele taget kreativ med hensyn til at finde alternative ord.

Lyder det for indviklet eller tidskrævende…? Så findes der heldigvis hjælp at hente.

Hent professionel hjælp

Teksttilsalg.dk starter din kampagne professionelt op med omhyggeligt udvalgte søgeord og gode, sælgende annoncer, der efter aftale vises globalt eller i hele Danmark - eller fx bare i Randers.

Det er vores erfaring, at du skal være kreativ med hensyn til, hvilke søgeord du vælger. Nogle søgeord er dyre - og giver ikke ret meget. Andre søgeord er billige - og særdeles effektive.

Prøv en Google Adwords kampagne

- gratis opstart
 - gratis test-periode

Vores Adwords kampagne sender potentielle kunder ind på din hjemmeside. Mærker du, at det betaler sig, ønsker du sandsynligvis, at vi fortsætter med at køre Adwords kampagnen - i modsat fald stopper vi kampagnen, uden det har kostet dig noget.

Sådan gør vi det i praksis

Vi guider dig igennem Adwords kontoens grundoplysninger - du skal bare notere dine firmaoplysninger. Det tager 2 minutter. Læs mere om vores Adwords kampagne her.

• Erhverv

• artikler
  • case story
  • salgsbrev