Valtech investerer igen markant i de største digitale talenter

Det er ikke nogen hemmelighed, at det er en stor udfordring for de danske digitale bureauer at finde de rette digitale kompetencer. For fortsat at sikre sig markedets bedste udviklere, fortsætter Valtech i 2018 sit succesfulde internationale talentprogram målrettet nyuddannede kandidater inden for softwareudvikling.

Trods Valtechs markante vækst gennem de senere år, har man ikke indstillet jagten på nye digitale talenter. Derfor åbnes nu op for ansøgninger til virksomhedens internationale talentprogram, der giver nyuddannede talenter med passion for Java og .Net udvikling muligheden for at blive undervist af nogle af branchens stærkeste digitale eksperter. Gennem et 6 måneders intensivt trænings- og udviklingsforløb kommer talenterne rundt på en række af det globale bureaus europæiske kontorer, hvor de sideløbende med deres træning også får sat deres evner på prøve i praksis, ved at deltage i reelle kundeprojekter.

”Vi har igen i år valgt at tage skeen i egen hånd og fokusere på at udvikle vores egne fremtidige digitale ”Rockstars”. Efterspørgslen efter Valtechs digitale rådgivning og ydelser stiger fortsat og udbuddet af især dygtige udviklere kan slet ikke følge med. Eksempelvis er efterspørgslen efter konsulenter med erfaring på Adobe Experience Manager (AEM) platformen eksploderet i år, og selvom vi i dag allerede er markedsleder i Danmark på denne platform får vi brug for endnu flere mand på dækket. Da udbuddet af kvalificeret og betalbar arbejdskraft er begrænset, investerer vi hellere tid og ressourcer i at finde og udvikle talenter, der kan bære Valtech videre ind i fremtiden”, forklarer Valtech’s Chief Experience Officer, Kenneth Miepe.

En investering med afkast for alle parter
Talentprogrammet blev startet tilbage i 2016 og har vist sig at være en succes for alle parter:

”De sidste to år har vist os, at det er en investering, der giver mening for alle parter. Det er bl.a. takket være talenterne fra 2016, at vi i dag kan tilbyde vores kunder de stærkeste AEM kompetencer på markedet herhjemme. Så vores investering af tid og penge giver et afkast i form af konsulentkompetencer, der har den gyldne kombination af den nyeste viden og forståelsen for anvendelsen af denne viden i praksis. Talenternes investering af tid, giver dem en unik mulighed for at sætte deres talent på prøve, og realisere deres evner via samarbejdet med nogle af verdens førende brands. Sidst, men ikke mindst, får vores kunder og partnere glæde af talentprogrammet ved forvisningen om, at vi altid er leveringsdygtige på konsulenter, der både kan og vil anvende den mest opdaterede viden på netop deres digitale platforme”, fortæller Kenneth Miepe.

Programmet gennemføres i samarbejde med Valtech’s kontorer i København, München, Paris og Amsterdam og ambitionen er at tiltrække kun de absolut stærkeste talenter, hvorfor man vil lade talentmassens kvalitet afgøre, hvor mange udviklingstalenter, der bliver del af årets talentprogram.

For mere information om talentprogrammet: http://talent.valtech.com/

• Efteruddannelse

• talentprogram
  • softwareudviklere
  • digitale bureauer
  • efteruddannelse
  • virksomhedstræning
  • rekruttering
  • digitale talenter
  • internationalt talentrprogram

Valtech er blandt Danmarks førende digitale bureauer, designet til at skabe succes for virksomheder i den nye digitale økonomi.

Vi designer, vi bygger og vi plejer

Vores kontorer i København og Aarhus tæller i dag mere end 160 medarbejdere, der alle arbejder for at hjælpe virksomheder med deres digitale transformationer. Med alt fra digitale strateger, UX’ere, designere og naturligvis udviklere med ekspertise i de førende digitale platforme, hjælper Valtech hele vejen: Vi designer, vi bygger og vi plejer digitale økosystemer – altid med fokus på innovative, elegante og gnidningsfrie kundeoplevelser.

Samarbejdspartner og leverandør på nogle af de største digitale globale projekter

Valtech indgår i den globale Valtech Group, hvilket betyder, at et samarbejde med Valtech giver direkte adgang til mere end 2800 skarpe digitale hjerner fordelt på 40+ kontorer i bl.a. London, Stockholm, Paris, Amsterdam, München, Geneve, Buenos Aires, New York, Singapore og Bangalore.

Kombinationen af vores størrelse og vores kompetencer har gjort os til et af de bureauer, der kan løfte de største og mest komplekse digitale transformationer på globalt plan.

De danske og internationale kunder, der sætter deres lid til vores evner og visioner, tæller bl.a. L’Oreal, Novo Nordisk, Novartis, Coloplast, Trygfonden, Nilfisk, Arla, Bayer, NNE Pharmaplan og Mærsk.

Kenneth Miepe

Chief Experience Director Rekruttering