MØ smider sin nye single "Waste Of Time"

MØ smider sin nye single "Waste Of Time"

I tirsdags, den 14. maj, havde den danske sangerinde premiere på sin nye single ”Waste Of Time” på den engelske radiostation BBC Radio 1. Singlen er officielt først ude den 7. juli, men allerede nu ligger der en midlertidig musikvideo på YouTube, hvor man frit kan smuglytte sangen.

Kontrakt med udenlandsk pladeselskab
Den danske sangerinde MØ, med det borgerlige navn Karen Marie Ørsted, er for alvor ved at slå igennem herhjemme som i udlandet med sine fængende electropop-numre.

Hendes nye single ”Waste Of Time” lander nemlig samtidig med annonceringen af, at MØ har underskrevet en pladekontrakt med det respekterede pladeselskab RCA Victor/Chess Club, der bl.a. huser kunstnere som David Bowie og Laura Mvula. Pladeselskabet kommer til at udgive MØs kommende debutalbum verden rundt.

Hendes anden single ”Pilgrim”, der kom ud sidste sommer, blev kort efter udgivelsen valgt som Ugens Uundgåelige på P3 og blev også spillet til årets P3 Guld. Tidligere i maj gæstede MØ den aarhusianske SPOT Festival, hvor hendes koncert blev belønnet med fire fine stjerner fra både Soundvenue og Gaffa.

VEGAs Udvalgte 2013
MØ var en af de seks kunstnere, der i januar blev udvalgt til VEGAs Udvalgte 2013 og optrådte til en pakket koncertaften i Lille VEGA.

Tidligere i maj vendte MØ tilbage til et udsolgt Lille VEGA – men nu som hovednavn. Vi er derfor stolte af at kunne præsentere en koncert med MØ i Store VEGA den 28. november.

MØ / 28. november i Store VEGALæs mere og køb billet