ABAX Minin päivitys kohti parempaa palvelua

ABAX Mini palvelee jatkossa entistä paremmin suuria asiakkaita tai niitä asiakkaita, joilla on erityisen paljon pienempää kalustoa.

ABAXin pienikokoisin innovaatio ABAX Mini on saanut päivityksen, joka tekee siitä entistä tehokkaamman toverin työkaluillesi ja laitteillesi.

Päivitetyt ominaisuudet

ABAX Mini on päivitetty tarkoituksena tarjota käyttäjille entistä tehokkaampaa paikannusta. Aiemmin ABAX Minin sijainti päivittyi 20 minuutin välein. Jatkossa ABAX Minin sijaintitieto päivittyy automaattisesti aina, kun ABAX Triplog -laite tunnistaa sen. Tämän lisäksi ABAX Triplog, joka aiemmin pystyi tunnistamaan ja raportoimaan kolme ABAX Miniä kerrallaan, voi nyt tunnistaa jopa 50 Miniä. Kyseinen uudistus on siten merkittävä suuremmille asiakkaille, joilla on paljon kannettavia työkaluja ja laitteita.

-Tämä päivitys on erittäin tärkeä asiakkaille, joilla on paljon kannettavia työkaluja, sanoo tuotepäällikkö Bjørn André Hagen, ja jatkaa;

-Suurimmalla osalla yrityksistä on enemmän kannettavia laitteita verrattuna ajoneuvojen määrään. Tämän päivityksen avulla yritys, jolla on vain muutama ajoneuvo, voi seurata yli sataa työkalua.

ABAX Minin parannellut ominaisuudet:

• Päivitykset välittömästi kartalle
  • ABAX Triplog -laite voi tunnistaa jopa 50 ABAX Miniä kerrallaan
  • Entistä luotettavampi

Laitepäivitykset tapahtuvat automaattisesti, aiheuttamatta asiakkaalle mitään toimenpiteitä. ABAX tarjoaa helppokäyttöisiä laitteita, jolloin asiakas voi paremmin keskittyä tärkeimpiin työtehtäviinsä.

Kaluston katoaminen historiaa

ABAX Minin avulla sähkötyökalujen ja kannettavien laitteiston katoaminen voi olla historiaa. Enää ei tarvitse hukata aikaa ja rahaa etsiessäsi työkaluja ja laitteistoja, kuten vasaraporia, leikkureita, hiomalaitteita, timanttiporauslatteita, hydraulisia työkaluja, mittalaitteita, lasereita, täryjunttia, täryttimiä, maantiivistäjiä, perävaunuja ja kontteja. ABAX Minillä saat täyden kontrollin.

ABAX Mini

ABAX Mini on älykäs ja kustannustehokas tapa paikantaa sähkötyökaluja sekä muita kannettavia työkaluja ja laitteistoja. ABAX Mini on nimensä mukaisesti pieni paikannuslaite, sillä se on kooltaan noin kolme senttiä leveä ja neljä senttiä pitkä. Se on myös kestävä ja vesitiivis (IP67) laite, jonka kiinnittäminen laitteistoon käy helposti ja sen saa aktivoitua välittömästi yhdellä painalluksella. Laite hyödyntää viimeisintä virransäästötekniikkaa, joka tarjoaa jopa kolmen vuoden käyttöajan. ABAX Mini käyttää Bluetooth-teknologiaa ja ABAX Global Network -piiriä paikannuksen raportointiin.

Lue lisää www.abax.fi

• Rakentaminen, alan kysymykset

Karolina Romakkaniemi-Alhonen

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Markkinointi ja viestintä +358 40 482 2824