Norjassa valmistetut laitteistomme ovat huippu laatua

Tiesitkö, että laitteistomme tuotanto Euroopan markkinoille tapahtuu Norjassa?

ABAX on norjalainen yritys ja pääkonttorimme sijaitsee Norjassa Larvikissa. Meille on erittäin tärkeää säilyttää laitteidemme tuotanto samassa maassa, koska näin pystymme varmistamaan, että tuotteemme ovat parasta laatua asiakkaillemme. Myönnettäköön, emme ole halvin sähköisten ajopäiväkirjojen tuottaja, mutta väitämme olevamme paras ja laadukkain.

’Valmistettu Norjassa’ on merkki laadusta

Tämä on meiltä melkoinen väite, mutta omalla kohdallamme se pitää paikkaansa. Kyllä, tuotteiden valmistaminen Norjassa ei ole edullista, mutta siinä on monia etuja…varsinkin kun Research and Creativity (Tutkimus ja Tuotekehitys) -osastomme sijaitsee Larvikissa. Etuja ovat muun muassa:

• Tehdas on meille tuttu paikka
  • Vierailemme tehtaalla jatkuvasti
  • Väärinymmärrysten riski pienenee
  • Pystymme varmistamaan, että tuotteemme on valmistettu huolellisesti
  • Viestintä tuotekehityksen ja valmistuksen välillä on suoraviivaista

Kaikki samassa maassa

Norautronin tehdas, missä tuotteemme valmistetaan, sijaitsee vain 30 minuutin ajomatkan päässä päätoimistoltamme. Pääsemme siis ripeästi paikan päälle, jos tehtaalla ilmenee ongelmatilanteita. Läheinen sijainti on meille korvaamatonta. Pystymme tarkistamaan prototyyppejä ja keskustelemaan mahdollisista ratkaisuista tuotannon kanssa jo valmistusvaiheessa.

Tuotannon tulevaisuus säilyy Norjassa

Norautron on erinomainen yhteistyökumppani ABAXille ja näillä näkymin pidämme tuotantomme samassa sijainnissa. Nouratronilla on tehtaita Norjassa, Ruotsissa, Puolassa ja Kiinassa. Pysymme Norjassa, jotta pystymme jatkamaan tähän asti saumatonta yhteistyötämme. Kuten mekin, Nouratron toimii myös ISO laatustandardien ISO 9000 ja ISO 14001 mukaisesti. Tehtaalla on myös muita laatustandardeja sekä sertifikaatteja, jotka varmistavat, että heidän tuotantonsa on laadukasta.

Olemme ylpeitä, että laitteistomme valmistetaan Norjassa. Näin varmistamme, että asiakkaamme saavat parhaat mahdolliset tuotteet ja palvelut!

• Teollisuus, valmistus

Karolina Romakkaniemi-Alhonen

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö Markkinointi ja viestintä +358 40 482 2824