Nyt tablettia voi käyttää keittiössä, kylpyhuoneessa tai tien päällä

Vogel’s esittelee IFA 2013 -messuilla erilaisia RingO®-kiinnitysratkaisuja, jotka tekevät tabletin käytöstä vieläkin helpompaa. Kun tablettien käyttötavat laajenevat, Vogel'sin tuotteilla voi kiinnittää tabletin lähes minne tahansa ja miten tahansa... Autoon, keittiöön tai jopa kylpyhuoneeseen.

Vogel'sin työntekijät ovat itsekin ahkeria tablettien käyttäjiä ja ovat käyttäneet paljon aikaa ja vaivaa helppokäyttöisen tablettien kiinnitysjärjestelmän luomiseksi. Tämän järjestelmän avulla lapset voivat katsella suosikkielokuvaansa auton takapenkillä käsien väsymättä. Kotikokit voivat tarkistaa ruokaohjeita keittiössä sotkematta tablettiaan. Nautiskelijat voivat katsella suosikkisarjaansa tabletilta kylvyssä ollessaan, tai kuunnella musiikkia kylpyhuoneessa. Käyttömahdollisuuksilla ei ole rajoja.

Tablet Flex Mount – aina valmiina käyttöön

Tabletit sopivat erinomaisesti virtuaaliseksi keittokirjaksi. Ruokaohjeet ovat aina käden ulottuvilla ja ruokaa laittaessa voi katsella vaiheittaisia video-ohjeita. Tabletille voi kuitenkin joutua sotkuja, jos se on keittiötasolla. RingO Flex antaa mahdollisuuden kiinnittää tabletin helposti seinään, kaapin oveen tai muuhun sopivaan paikkaan keittiössä niin, että roiskeet eivät sotke näyttöä. Tablet Flex Mount sisältää pidikkeen ja Flex-kiinnikkeen. Järjestelmän nerokkuus piilee sen yksinkertaisuudessa. Pidike kiinnitetään tablettiin ja se napsautetaan sitten turvallisesti RingO Flex Mount -kiinnikkeeseen.

Tablet Wall Mount – nauti musiikista ja televisio-ohjelmista missä tahansa

Voit kuunnella musiikkia valmistautuessasi töihinlähtöön. Voit katsella suosikkisarjaasi tai lukea kirjaa kylvyssä. Kun tablettia käytetään kylpyhuoneessa, on tärkeää pitää se poissa vedestä sekä varmistaa, ettei se pääse putoamaan. RingO Wall -pakettiin sisältyy pidike ja seinäkiinnike, joka on suunniteltu erityisesti tabletin käyttöön kylpyhuoneessa. Seinäkiinnike on pieni tyylikäs painike, joka voidaan kiinnittää lähes mihin pintaan tahansa. Pidike napsautetaan kiinni tablettiin ja sitten seinäkiinnikkeeseen. Tabletti pysyy nyt turvallisesti poissa tieltä, mutta valmiina television katseluun tai suosikkisovellusten käyttöön. Kun tabletti on kiinnitettynä, sitä voidaan kääntää jopa 360 astetta, vaakasuunnasta pystyyn ja takaisin. Se voidaan myös lukita paikalleen vakaan tuen varmistamiseksi. Voit poistaa tabletin helposti painamalla painiketta.

Tablet Car Mount – mukavuutta matkustamiseen

Tabletti tarjoaa täydellistä ajanvietettä takapenkkiläisille automatkan ajaksi. Tabletin pitäminen sylissä voi kuitenkin väsyttää ja tabletti voi pudota lattialle. Tablet Car Mount tarjoaa helpon tavan kiinnittää tabletti varmasti mukavaan katseluasentoon etupenkin päänojan taakse. Autopakettiin sisältyy pidike ja autokiinnike. Tuotteen asentamiseen ei tarvita työkaluja. Pidike kiinnitetään tablettiin ja napsautetaan helposti paikalleen autokiinnikkeeseen. Lapset ja muut matkustajat voivat nauttia peleistä, elokuvista tai sovelluksista matkan aikana.

RingO-järjestelmän peruselementit

RingO-järjestelmään sisältyy suojaava tablettipidike sekä kiinnitysrengas, joka voidaan kiinnittää seinäkiinnikkeeseen, Flex-kiinnikkeeseen tai autokiinnikkeeseen. RingO on suunniteltu toimimaan saumattomasti Applen Smart Cover -kotelon kanssa ja se tarjoaa suojaa iPadille, sen kameralle ja ohjaimille.

Palkittua muotoilua

Järjestelmän ainutlaatuinen muotoilu on saanut paljon kehuja sekä kuluttajilta että alan asiantuntijoilta. RingO voitti Plus X -palkinnon vuonna 2010 ja IF DesignAward -palkinnon vuonna 2011. Kyseessä on maailman myydyin tablettien kiinnitysjärjestelmä. Vogel's RingO tukee useimpia suosittuja tablettimerkkejä, mukaan lukien iPad 2 (3. ja 4. sukupolvi) sekä Galaxy Tab 10.1 (1.st ja 2. sukupolvi).

Tietoa Vogel’sista
Kaikki alkoi henkilökohtaisesta täydellisyyden tavoittelusta ja tuloksena oli, että Vogel'sista tuli audio- ja videolaitteille tarkoitettujen telinejärjestelmien markkinajohtaja Euroopassa. Vogel'sin tuotteet ovat jo lähes 40 vuoden ajan edustaneet laatua, luotettavuutta ja nerokkaita ratkaisuja. Tämä hollantilainen yhtiö kehitti maailman ensimmäisen kaiutintelineen vuonna 1973, ja sen jälkeen se on luonut tasaisena virtana palkittuja ratkaisuja, jotka tekevät elämästä nautittavampaa. Nykyään Vogel's suunnittelee, kehittää ja markkinoi kiinnitysratkaisuja, joiden avulla LCD-, plasma- ja LED-näytöt, audio- ja videolaitteet ja projektorit voidaan sijoittaa kodin eri tiloihin. Yhtiön viimeisimpiin läpimurtoihin kuuluvat nerokkaat THIN-tuotteet ja Applen iPadin kaltaisille taulutietokoneille tarkoitetut telineet. Lisätietoja osoitteessa www.vogels.com.

• Kotielektroniikka

• vogel's