Vogel's esittelee uutuuksia IFA 2013 -messuilla

IFA, syyskuu 2013.Vogel’s on ollut seinätelineiden innovaatioiden kärjessä 40 vuotta ja on jatkossakin sitoutunut luomaan Audio/Video-varusteita, jotka parantavat viihde-elämyksiä entisestään.

Vogel’s on yritys, jonka toiminta perustuu kyvykkäiden ja innovatiivisten työntekijöiden panokseen. He suhtautuvat luomiinsa tuotteisiin intohimoisesti ja niiden käyttäjät ovat heille tärkeitä. He pyrkivät aina ylittämään odotukset – nyt ja tulevaisuudessa.

Vogel’s,  audio- ja videolaitteille tarkoitettujen telinejärjestelmien suunnittelija ja valmistaja, esittelee jälleen IFA 2013 -messuilla joitakin suosituimmista tuotteistaan.

Televisioiden seinätelineitä joka tarpeeseen

Vogel’s tarjoaa laajan valikoiman malleja lähes kaikille televisiomerkeille ja kaikenkokoisille malleille 16 tuumasta 80 tuumaan. Telineitä voidaan käyttää esimerkiksi olohuoneessa, makuuhuoneessa tai keittiössä.  Telinevalikoimassa on myös tarjolla erilaisia toimintoja. Televisio voidaan kiinnittää litteästi seinää vasten taulun tavoin, tai se voidaan kallistaa mukavaan katselukulmaan makuuhuoneessa. Käännettävä teline tarjoaa joustavuutta katseluun, kun televisiota voidaan katsella mistä tahansa kohdasta huonetta. Tarjolla on myös valikoima palkittuja huippuohuiden televisioiden telineitä, joissa on vain 3,5 cm tilaa television ja seinän välillä.

UUDET käännettävät seinätelineet IFA-messuilla

IFA 2013 -messuilla yritys esittelee useita uusia käännettäviä telineitä suuremman kokoisille näytöille (40–65 tuumaa/102–165 cm), joiden avulla kuluttajat voivat nauttia viihdelaitteistaan vieläkin enemmän. Vogel’s WALL 2345 -mallissa on kaksi tukivartta, joita voidaan kääntää enintään 180 astetta (WALL 2245 -malli 32–55 tuuman / 81–140 cm:n televisioille). Vogel’s WALL 2325 -mallissa on yksi tukivarsi, jota voidaan kääntää enintään 120 astetta television koosta riippuen. (WALL 2225 -malli 32–55 tuuman / 81–140 cm:n televisioille).

Kallistettava teline TV:n katseluun sängystä

Tarjolla on kattava valikoima litteitä ja kallistettavia malleja kaikenkokoisille A/V-laitteille. Kallistettavat telineet sopivat käytettäväksi, kun televisiota katsella sängystä käsin. Vogel’s THIN 315 -mallia voidaan kallistaa ylös- tai alaspäin ja se sopii huippuohuisiin näyttöihin tai WALL 1315 -malliin.

Taulun tavoin seinällä

Erityisen suurille näytöille on valittavana joko Vogel’s THIN 305 -seinätuki täysin seinän suuntaisesti tai kallistettava WALL 1305 -malli. Näiden ratkaisujen avulla taulutelevisio näyttää todellakin taululta seinällä.

Huippuohuet seinätelineet

Käännettävät THIN-seinätelineet mahdollistavat television kääntämisen jopa 180 astetta sekä niiden vetämisen 63 cm:n päähän seinästä (THIN 345). Toinen vaihtoehto on THIN 325 -malli, jota voi kääntää enintään 120 astetta yhden varren varassa. Nämä huippuohuet seinätelineet sopivat täydellisesti yhteen ohuiden seinätelineiden ja sisustuksen kanssa. Tavallisen mustan värin lisäksi THIN 345 ja THIN 245 -malleista on saatavana myös valkoinen vaihtoehto. Kiiltävässä pinnassa on hopean tai shampanjan väriset koristeet.

Laaja valikoima käytännöllisiä lisävarusteita

Vogel’s tarjoaa monia A/V- ja multimedialaitteiden lisävarusteita, jotka auttavat muun muassa piilottamaan johtosotkut, luomaan järjestystä ja tehostamaan viihdelaitteiden käyttöä. Esimerkiksi Vogel’s CABLE 10, joka tuli markkinoille vuonna 2013, on tyylikäs metallipylväs, jonka sisään voi piilottaa siististi jopa 10 johtoa. Saatavana on 64 cm:n (CABLE 10 M) ja 94 cm:n (CABLE 10 L) pituiset mallit. Vogel’s AV10 -tuki(a) voidaan kiinnittää pylvääseen A/V-laitteita tai esimerkiksi kaukosäätimiä, peliohjaimia ja muita tarvikkeita varten.

Taattua laatua ja helppokäyttöisyyttä

Kaikki Vogel’s-tuotteet tarjoavat korkeaa laatua ja helppokäyttöisyyttä. Yritys tarjoaa tuotteillensa takuun koko niiden käyttöiäksi. Vogel's luottaa siis kaikkien tuotteidensa kestävyyteen. Vogel’sin työntekijät tekevät parhaansa luodakseen A/V- ja multimedia-tarvikkeita, joissa yhdistyvät kestävä laatu, joustava käyttö ja houkutteleva ulkomuoto. Tämä on osa Vogel'sin vahvaa perintöä ja yritys panostaa näihin tärkeisiin arvoihin myös tulevaisuuden innovaatioissa.

• Kotielektroniikka

• wall
  • vogel's
  • ifa 2013