Vogel's esittelee uuden käännettävien seinätelineiden WALL-tuotesarjan IFA 2013 -messuilla

Vogel's esittelee IFA 2013 -messuilla uuden käännettävien seinätelineiden WALL-tuotesarjan. Huippuohut levy ja kiiltävä pinta varmistavat, että Vogel’sin WALL-mallit saavat jokaisen taulutelevision näyttämään upealta. Televisiota voi kääntää ja kallistaa niin, että suosikkisarjat ja elokuvat näkyvät parhaalla tavalla mistä tahansa paikasta huoneessa.

Televisio on helppo kallistaa haluttuun asentoon ja palauttaa takaisin vakioasentoon yhdellä helpolla liikkeellä. Johdot voidaan piilottaa siististi näkyvistä lisävarusteena saatavalla Vogel'sin johtoratkaisulla.

IFA 2013 -messuilla Vogel’s esittelee useita uusia käännettäviä WALL-sarjan telineitä suuremman kokoisille näytöille (40–65 tuumaa/102–165 cm). Tuotesarjaan sisältyy:

·  Vogel’sin kaksivartiset käännettävät seinätelineet: WALL 2245 on tarkoitettu 32”–55” kokoisille näytöille ja enintään 20 kg:n painolle. WALL 2345 on tarkoitettu 40”–65” kokoisille näytöille ja enintään 30 kg:n painolle.

·  Vogel’sin yksivartiset käännettävät seinätelineet: WALL 2225 on tarkoitettu 32”–55” kokoisille näytöille ja enintään 20 kg:n painolle. WALL 2325 on tarkoitettu 40”–65” kokoisille näytöille ja enintään 30 kg:n painolle.

Vogel’sin uusilla kaksivartisilla WALL-tuotteilla voidaan kääntää televisiota vasemmalle tai oikealle enintään 180 astetta, sekä kallistaa sitä enintään 20 astetta. Uusilla yksivartisilla telineillä voidaan kääntää televisiota enintään 120 astetta, sekä kallistaa sitä enintään 20 astetta.

Vogel’s tarjoaa helppokäyttöisyyttä ja mielenrauhaa

Kaikki Vogel’s-tuotteet ovat ennalta koottuja ja niiden ripustus tapahtuu kolmessa helpossa vaiheessa. Sisäinen tason säätö varmistaa, että ripustus onnistuu suoraan. Asennuksen jälkeen voit istua nauttimaan viihde-elämyksistä varmana siitä, että Vogel'sin tuote on kestävää laatua ja sillä on koko käyttöiän kattava takuu.

Tietoa Vogel’sista

Kaikki alkoi henkilökohtaisesta täydellisyyden tavoittelusta ja tuloksena oli, että Vogel'sista tuli audio- ja videolaitteille tarkoitettujen telinejärjestelmien markkinajohtaja Euroopassa. Vogel'sin tuotteet ovat jo lähes 40 vuoden ajan edustaneet laatua, luotettavuutta ja nerokkaita ratkaisuja. Tämä hollantilainen yhtiö kehitti maailman ensimmäisen kaiutintelineen vuonna 1973, ja sen jälkeen se on luonut tasaisena virtana palkittuja ratkaisuja, jotka tekevät elämästä nautittavampaa. Nykyään Vogel's suunnittelee, kehittää ja markkinoi kiinnitysratkaisuja, joiden avulla LCD-, plasma- ja LED-näytöt, audio- ja videolaitteet ja projektorit voidaan sijoittaa kodin eri tiloihin. Yhtiön viimeisimpiin läpimurtoihin kuuluvat nerokkaat THIN-tuotteet ja Applen iPadin kaltaisille taulutietokoneille tarkoitetut telineet. Lisätietoja osoitteessa www.vogels.com.

• Kotielektroniikka

• aurora