AVAIN Palvelukodit Oy kasvaa vauhdilla

AVAIN Yhtiöt – konserniin kuuluva AVAIN Palvelukodit Oy perustettiin syksyllä 2011. Yhtiöllä on jo seitsemän erilaista hoiva- ja palvelutaloa mm. Hämeenlinnassa, Janakkalassa, Raumalla, Vantaalla, Lahdessa, Liperissä ja Joensuussa. AVAIN Palvelukodit Oy:n kiinteistöissä hoivaa tarjotaan jo nyt yli 300 asuvalle asukkaalle ja tämän lisäksi muita päiväpalveluita muille asiakkaille.

AVAIN Palvelukotien toiminta perustuu erilaisten vanhus-, hoiva- ja vammaispalveluja tuottavien kiinteistöjen omistamiseen ja rakennuttamiseen.Usein kiinteistön rakennuttaminen lähteekin kunnan tai yhteistyökumppanin antaman aloitteen tai tilauksen perusteella. Yhtiön omistamissa kiinteistöissä palvelut loppukäyttäjille tarjoaa aina yhteistyökumppani tai kunta.Yhteistyökumppaneina ovat mm. Attendo ja Esperi sekä useat kunnat kuten Janakkala, Joensuu, Sysmä, Asikkala ja Lieksa.

Kaikki yhtiön kiinteistöt ovat uusia, nykyaikaisia ja yhtiön rakennuttamia. Jo valmiina olevien kiinteistöjen lisäksi yhtiölle valmistuu useita palvelutaloja vielä vuoden 2015 lopulla ja 2016 aikana. Uudet kiinteistöt valmistuvat mm. Kouvolaan, Vantaalle ja Seinäjoelle. Lisäksi suunnitteilla ja neuvotteluvaiheessa on lähes 10 palvelutaloa. ”Sijoittamalla palvelu- tai hoivaa tarjoavat talot kunnassa tavanomaisen asuntoalueen keskelle ne rikastuttavat aluetta toiminnallisesti ja taajamakuvallisesti sekä tarjoavat mm. lähiympäristössä asuville työpaikkoja ja ikääntyvälle väestölle tukipalveluita jolloin se tukee myös lähialueen ikääntyvien kotona asumista.” Toteaa Perttu Liukku AVAIN Yhtiöt – konsernin toimitusjohtaja.

Lisätietoja: AVAIN Yhtiöt, toimitusjohtaja Perttu Liukku puh: 050 66 169