Ulla Nikkanen, Azets Insight Oy

Azets Suomen toimitusjohtajaksi Ulla Nikkanen

Pohjoismaiden suurin talous-, palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluita sekä teknologiaratkaisuja tarjoava Azets saa uuden toimitusjohtajan vastaamaan Suomen ja Viron liiketoiminnasta. Azetsin toimitusjohtajana 1.7.2019 aloittava KTM Ulla Nikkanen toimii tällä hetkellä yrityksen palkka- ja HR-liiketoiminnasta vastaavana johtajana. Ennen Azetsia hän on työskennellyt muun muassa Fujitsun, Aditron ja Ementorin palveluksessa.

Azets Suomen nykyinen toimitusjohtaja John Roitto on toiminut yhtiön toimitusjohtajana vuodesta 1977 lähtien. ”Yli neljän vuosikymmenen aikana sekä liiketoiminta että toimintaympäristö ovat muuttuneet merkittävästi ja olemme kasvaneet alan johtavaksi toimijaksi Suomessa. Nyt on aika siirtää vastuu nuoremmille”, toteaa Roitto.

Ulla Nikkanen siirtyy toimitusjohtajan tehtäviin mielenkiintoisessa vaiheessa. “Toimiala on ollut murroksessa jo pitkään sekä digitalisaation että markkinan konsolidoitumisen näkökulmasta. Tulevaisuuden kasvu edellyttää lisäarvon luomista asiakkaille uusien palveluiden sekä osaamisen ja teknologian uudenlaisen yhdistämisen kautta”, kertoo Nikkanen.

Azets Suomen liiketoiminta työllistää Suomessa ja Virossa noin 700 asiantuntijaa ja liikevaihto on noin 64 miljoonaa euroa. Azets-konserni työllistää seitsemässä maassa yli 3 000 asiantuntijaa ja tukee yli 20 000 organisaation liiketoiminnan kasvua.

Lisätietoja antaa:

Ulla Nikkanen, liiketoimintajohtaja, Azets, ulla.nikkanen@azets.com, +358 40 522 9091, www.azets.fi

Kategoriat

Azets on teknologiavetoinen osaamiseen erikoistunut yritys, jolla on pohjoismaiset juuret. Tarjoamme yrityksille joustavia talous- ja henkilöstöhallinnon palveluita. Yhdistämme datan, teknologian ja asiantuntemuksemme kokonaisuudeksi, joka tuottaa arvoa asiakkaillemme. Osana CogitalGroupia autamme yli 90 000 organisaatiota menestymään yli 70 maassa. www.azets.fi