Kokeile Cura-painopeittoa 30 päivän ajan

Cura of Sweden tarjoaa tyytyväisyystakuun. Voit testata peittoa kotonasi ja mikäli 30 yön jälkeen et koe nukkuvasi sen avulla paremmin, saat rahasi takaisin.
– Cura of Sweden pyrkii auttaamaan ihmisiä nukkumaan paremmin. Sanoo Filip Andersson, Cura of Swedenin tuotekehitysjohtaja. Vuoden 2017 jälkeen, jolloin perustimme yhtiön, yli puoli miljoonaa käyttäjää on kokenut painopeittomme aiheuttaman muutoksen – parempi uni ja energisempi seuraava päivä. Tyytyväisyystakuun avulla haluamme tarjota yhä useammalle mahdollisuuden terveellisempään uneen.

30 yötä aikaa kokeilla peittoa
Tutkimuksemme mukaan 90 % käyttäjistä kokee nukahtavansa nopeammin, nukkuvansa paremmin ja heräävänsä energisempänä. Nyt haluamme antaa ihmisille, jotka ovat harkinneet peiton hankkimista, mahdollisuuden kokeilla peittoa kotonaan pidemmän aikaa.
– Paras tapa on totutella painopeittoon vähitellen. Voit aloittaa käyttämällä sitä sohvalla muutamana iltana tai vaikkapa vain jalkojen päällä, sanoo Filip Andersson, Cura of Swedenin tuotekehitysjohtaja.

Peiton valinnassa on kaksi huomioitavaa seikkaa: malli ja paino. Jälkimmäiseen on helppo sääntö; peiton painon tulisi olla 10-15% kehon painosta. Ikä, uniongelmien vakavuus ja levottomuus vaikuttavat myös, ja oikea peitto on yksilöllinen valinta. Aina ei riitä muutaman minuutin kokeilu liikkeessä.
– Yritämme antaa mahdollisimman hyviä suosituksia. Vanhemmille henkilöille sopiva peitto saattaa olla hieman kevyempi, kun taas nuorelle sopiva peiton paino voi olla skaalan yläpäästä. Henkilöiden, jotka kärsivät voimakkaasta levottomuudesta, voi olla syytä valita vieläkin painavampi peitto, jopa 15-20% kehon painosta. Jos uniongelmat ovat vähäisiä, kevyempi peitto voi olla sopiva.

Cura of Sweden tarjoaa taatusti korkealuokkaisia, funktionaalisia painopeittoja, joista voit valita sinulle sopivimman. Lue lisää CURA-painopeitoista

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

Petri Raatikainen