Blogikirjoitus -

Treenaajan jätski

Tekeekö mielesi jotain hyvää? Kokeile pehmeää suklaaunelmaa, joka sulaa kielelle mutta ei saa omaatuntoa kolkuttamaan. Chocolate Nice Cream on herkullinen mutta terveellinen välipala.

Aina makeannälkää vastaan ei tarvitse taistella, vaan voit hemmotella itseäsi maistuvalla ja proteiinipitoisella herkulla, kun sitä tarvitset. Forever Ultra sisältää 21 g laadukasta soijaproteiinia annosta kohden ja saa aikaan hyvän kylläisyydentunteen. Proteiinisisältö antaa jaksamista harjoitteluun ja ylläpitää lihasmassaa.

Forever Ultrasta voi sekoittaa monenlaisia herkkusmoothieita oman maun ja mielikuvituksen mukaan. Forever Ultra sopii hyvin myös muiden välipalojen valmistukseen. Tämä jäätelöresepti sopii suklaan ystäville.

Chocolate Nice Cream

Ainekset (2 annosta):

• Loraus mantelijuomaa
  • 1 mitallinen Forever Ultra Chocolatea
  • 2 tl kaakaojauhetta
  • 1 tl maapähkinävoita
  • 5 kypsää pakastettua banaania paloiteltuna

Sekoita kaikki ainekset tehosekoittimessa sileäksi ja tarjoile suklaakastikkeen sekä hedelmien tai marjojen kera.

Kiitos Anna Lindberg @memysmoothiesandlife reseptistä ja kuvasta.

Suositushinta asiakkaalle 28 €.

Haluatko kokeilla tuotteita? Ota yhteyttä Marketing Coordinator Malin Målaskogiin. Ota yhteyttä, jos haluat kirjoittaa tuotteistamme, niin autamme sinua levittämään viestiäsi somekanavissamme, joilla on yli 140 000 seuraajaa!

• Terveydenhoito

• nutrition