Ohita
Modernin kylpyhuoneen ikoni. Geberit AquaClean Alba yhdistää elegantin muotoilun ja hellävaraisen pesutoiminnon – järkevään hintaan.

Geberit AquaClean Alba – Joka kodin pesu-wc

Alba on Geberitin AquaClean-tuoteperheen uusin tulokas, joka tarjoaa arkeen vesipesun raikkauden ja puhtauden – entistä huokeammalla hinnalla.

Kun kätemme tai kasvomme likaantuvat, on luonnollista pestä ne vedellä. Toisin on kuitenkin vessakäynnin jälkeen, jolloin tartumme veden sijaan useimmiten paperiin. Tuloksena voi olla epäpuhdas olo.

– Yhä useampi suomalainen harkitsee tavallisen wc-istuimen vaihtamista pesevään versioon. Kysynnän kasvu liittyy haluumme panostaa hyvinvointiin ja haluumme huolehtia intiimihygieniasta parhaalla ja hellävaraisimmalla tavalla, myyntijohtaja Kimmo Knaapila kertoo.

Pesu-wc-istuimet ovat tulleet suomalaisille tutuiksi luksustuotteina, joita on totuttu näkemään mm. kotimaisissa ja kansainvälisissä huippuluokan hotelleissa. Geberitin uutuus mahdollistaa miellyttävän puhtauden kokemuksen yhä useammassa kotikylpyhuoneessa.

Vähäeleinen Geberit AquaClean Alba näyttää tavalliselta wc-istuimelta, mutta tarjoaa arkeen luksustason puhtautta ja raikkautta.

– AquaClean Alba on pesutoiminnaltaan muiden Geberitin pesevien wc-istuinten tasoinen, mutta hinnaltaan yhä useampien suomalaisten saavutettavissa. Kaikki Geberit-pesu-wc-tuotteiden edut kuten Whirlspray-pesutoiminto, TurboFlush-huuhtelu ja ainutlaatuinen Geberit-etähuolto koskevat myös Albaa, Knaapila listaa.

Vähäeleisen tyylikäs muotoilu

Siirtyminen tavallisesta wc-istuimesta pesevään seinä-wc-istuimeen on pieni askel kylpyhuonesuunnittelussa mutta valtava harppaus henkilökohtaiselle hygienialle.

– Istuimen jokainen yksityiskohta on loppuun asti hiottu. Koska pesuteknologia on integroitu keramiikan sisään, AquaClean Alba ei juurikaan eroa ulkonäöltään perinteisestä wc-istuimesta, kertoo suunnittelusta vastannut teollinen muotoilija Christoph Behling.

AquaClean Alban kulho on muotoilu huuhtelukauluksettomaksi, mikä helpottaa myös istuimen puhdistusta.

Geberit AquaClean Alban linjakas muotoilu piilottaa sisäänsä patentoidun pesuteknologian ja tehokkaan TurboFlush-huuhtelun.

Tekniset ominaisuudet huippuluokkaa

AquaClean Alba on varustettu hellällä mutta tehokkaalla pesutoiminnolla. Patentoitu WhirlSpray-teknologia sekoittaa vettä ilman kanssa ja tarjoaa hellävaraisen intiimialueen pesukokemuksen.

– Käytön mukavuutta lisää myös AquaClean Alban erittäin hiljainen ja tehokas TurboFlush-huuhtelu, jonka ansiosta yksi huuhtelukerta riittää, Knaapila kertoo.

Istuimen oman kaukosäätimen lisäksi pesutoimintoa voidaan käyttää Geberit Home -sovelluksella, jossa henkilökohtaisten pesuasetusten tekeminen on helppoa.

Aina optimaalinen vesisuihku. Kaukosäätimen ja sovelluksen avulla säädät helposti vesisuihkun voimakkuutta, veden lämpötilaa tai suuttimen asentoa.

Myös asentajien unelma

Geberit AquaClean Alba -pesu-wc on entistä helpompi ja nopeampi asentaa uuden kiinnitysratkaisun ansiosta.

– Asennusta helpottaa myös Alban tuotepakkaus, joka toimii asentajan apuna. Kaikkien AquaClean-tuotteiden pakkaukset on suunniteltu siten, että wc-istuin on pakkauksessa oikealla asennuskorkeudella ja sen avulla istuin on helppo kiinnittää seinään kannattelematta istuinta käsin. Pakkauksen avulla wc-istuin on helppo kiinnittää seinään yhden asentajan toimesta, Knaapila kertoo.

Helppo ja nopea asennus on varmistettu uudella kiinnitysmekanismilla sekä pakkauksella, jossa istuin lepää oikealla korkeudella.

AquaClean Alba voidaan asentaa tavallisen seinä-wc-istuimen tapaan seinän taakse piiloutuvan Geberit Duofix -asennusjärjestelmän sekä seinän eteen asennettavan Geberit Monolith -moduulin kanssa.

Geberit AquaClean Alba on suunniteltu siten, että istuimen kalkinpoisto onnistuu ilman asentajan apua. Irrotettava suojakansi ja suihkusuutin helpottavat kalkinpoistoaineen lisäämistä ja puhdistusta.

– Automaattinen kalkinpoistotoiminto poistaa mahdolliset kalkkikerrostumat kaikista vesitäytteisistä osista. Istuin ilmoittaa kalkinpoiston tarpeesta kaukosäätimessä sekä Geberit Home -sovelluksessa, Knaapila lisää.

Uusi Geberit AquaClean Alba pesu-wc on saatavilla 1. huhtikuuta 2024 alkaen.

Tutustu AquaClean-tuoteperheeseen!

Kategoriat

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Vuonna 2024 150-vuotisjuhlavuottaan viettävällä Geberitillä on vahva paikallinen edustus useimmissa Euroopan maissa. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa. Geberitillä on 26 tuotantolaitosta, joista 4 on Euroopan ulkopuolella. Konsernin pääkonttori on Rapperswil-Jonassa Sveitsissä. Konsernin CHF 3,1 miljardin liikevaihtoa (2023) on tekemässä yli 11 000 työntekijää lähes 50 maassa. Geberit on listattuna Sveitsin pörssissä, ja vuodesta 2012 Geberitin osake on ollut mukana SMI:ssä (Swiss Market Index).

Geberitin palveluksessa Suomessa on noin 200 henkilöä. Suomen myynti, markkinointi ja hallinto toimii Vantaalla. Geberit Oy:n toimitusjohtaja on Kim Lövkvist, ja Geberit Production Oy:n Tammisaaren keramiikkatehtaan toimitusjohtajana toimii Volodymyr Romanenko.

Sonja Nurminen

Lehdistön yhteyshenkilö markkinointipäällikkö +358 50 3514941
Eveliina Miettunen

Lehdistön yhteyshenkilö Communications Consultant, Drama Queen Communications +358 407 784 866

Innovatiivisia, nykyaikaisia kylpyhuoneratkaisuja

Maailmanlaajuisesti toimiva Geberit-konserni on saniteettiteollisuuden eurooppalainen markkinajohtaja. Vuonna 2024 150-vuotisjuhlavuottaan viettävällä Geberitillä on vahva paikallinen edustus suurimmassa osassa Euroopan maista. Yritys valmistaa erittäin korkealaatuista saniteettitekniikkaa ja -keramiikkaa.

Geberit Oy
Lumijälki 2