Gigantissa jättirekry – tarve jopa sadalle uudelle työntekijälle

Kodinelektroniikka- ja kodinkoneketju Gigantti palkkaa loppuvuoden aikana jopa sata uutta työntekijää ympäri Suomen. Rekrytointeja siivittää Gigantin ennätysvilkas alkuvuosi, jonka myötä myynti on selvässä kasvussa.

Gigantti on aloittanut jättimäisen rekrytointikampanjan. Suomen suurimman kodinelektroniikka- ja kodinkoneketjun tavoite on palkata loppuvuoden aikana jopa sata uutta työntekijää.

Tarve rekrytoinneille on Giganteissa ympäri Suomen. Uusia työntekijöitä haetaan muun muassa pääkaupunkiseudun, Tampereen ja Oulun myymälöihin. Gigantti etsii työntekijöitä monenlaisiin työtehtäviin, kuten myyjiksi, kassalle, varastotyöntekijöiksi ja asentajiksi.

- Meillä on takanamme ennätysvilkkaat kevät, kesä ja alkusyksy. Myyntimme on kovassa kasvussa, ja tämän takia tarvitsemme lisää giganttilaisia palvelemaan asiakkaitamme elektroniikka- ja kodinkonehankinnoissa. Koska loppuvuoden kiireisin sesonki on pian käsillä, rekrytoimme nyt uusia työntekijöitä, jotka voisivat aloittaa töissä mahdollisimman nopeasti, Gigantin henkilöstöjohtaja Tomi Sohlman sanoo.

Työurat Gigantissa pitkiä

Gigantti tarjoaa uusille työntekijöille kattavan perehdytyksen ja koulutuksen työtehtäviin. Rekrytointiprosessissa ei koronapandemian takia järjestetä esimerkiksi kasvotusten tapahtuvia ryhmähaastatteluja.

- Toivomme hakijoilta aktiivisuutta, intohimoa palvella asiakkaita ja iloista asennetta. Aikaisempi myyntikokemus on plussaa, mutta ei välttämätöntä, Sohlman vinkkaa.

21 vuotta Suomessa toiminut Gigantti on kasvanut alansa markkinajohtajaksi, joka työllistää Suomessa yli 1 500 henkeä. Gigantti on tunnettu hyvästä työviihtyvyydestä, ja se tarjoaa henkilöstölleen laajat kouluttautumis- ja etenemismahdollisuudet.

- Ihmiset ovat meillä tyypillisesti töissä vuosia, ja haluamme tarjota nytkin palkattaville henkilöille pitkän ja monipuolisen uran Gigantissa.

Kaikki Gigantin avoimet työpaikat löytyvät osoitteesta www.gigantti.fi/tyopaikat

• Työelämä

Gigantilla on Suomessa 41 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1500 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 596 miljoonaa euroa.