Kuulokkeet ja älykello yhdessä paketissa – Huawei Watch Buds myyntiin Suomessa hintaan 499 €

Huawei Watch Buds yhdistää laadukkaan älykellon ja langattomat nappikuulokkeet näppärästi yhdessä puettavassa laitteessa. Watch Buds saapuu kauppoihin Suomessa 15. toukokuuta alkaen suositushintaan 499 €.

Huawei Watch Buds laajentaa puettavien älylaitteiden mahdollisuuksia yhdistämällä täysin langattomien nappikuulokkeiden ja laadukkaan älykellon ominaisuudet. Tämä kätevä ja kevyt kokonaisuus auttaa eritoten käyttäjiä, joilla on tapana unohtaa tai hukata langattomat kuulokkeensa.

Watch Buds -kellossa on 1,43-tuumainen AMOLED-värinäyttö 466 x 466 pikselin tarkkuudella. Teräskuorten sisään on pakattu 21 kerrosta komponentteja, mukaan lukien langaton kuulokepari, kuulokkeiden latausyksikkö ja magneettinen kiinnitysyksikkö. Tyylikkään ja käytännöllisen kokonaisuuden viimeistelee laadukas ranneke, joka on valmistettu vasikannahasta.

Monipuoliset langattomat kuulokkeet mukautuvat käyttäjän korviin

Huawei Watch Buds -kellon näyttöosa ponnahtaa perinteisten taskukellojen tavoin auki yhdellä painalluksella, ja näytön toiselta puolelta löytyy kaksi magneettisesti kiinnitettyä nappikuuloketta. Kuulokkeet ovat muodoltaan identtisiä ja käyttäjä voi sekä pukea että asettaa ne kellon sisään kummin päin tahansa. Mukautuvan tunnistusteknologiansa ansiosta kuulokkeet korjaavat automaattisesti vasemman ja oikean äänikanavan kohdalleen sen mukaan, kummin päin ne on korviin asetettu.

Watch Buds -kuulokkeissa on myös neljän magneetin planaarikalvokokonaisuus, joka mahdollistaa voimakkaan ja rikkaan äänentoiston. Lisäksi äänenlaatua tukevat aktiivinen melunvaimennus ja mukautuva EQ-toiminto. Äänentoistoa optimoidaan reaaliajassa esimerkiksi korvakäytävien muodon ja äänenvoimakkuuden mukaan.

Tinkimätön älykello urheilu- ja terveystoiminnoilla

Sisuksiinsa piilotettujen kuulokkeiden ohella Watch Buds on monipuolinen älykello, joka soveltuu jokapäiväiseksi kumppaniksi. Watch Buds tukee esimerkiksi laajasti terveyden seurantaan tarkoitettuja toimintoja, kuten automaattinen veren happipitoisuuden tunnistus, TruSeen™ 5.0+ -sykemittaus ja unen seuranta. Lisäksi kellossa on 80 harjoittelutilaa, joihin lukeutuu 10 ammattimaista urheilutilaa, kuten juoksu, kävely, pyöräily, naruhyppely, elliptinen kuntolaite, soutulaite ja vapaa harjoittelu.

Watch Buds -kellon akunkesto pysyy hyvällä tasolla, vaikka akku huolehtii sekä kellon toiminnasta että kuulokkeiden lataamisesta. Kelloa voi käyttää jopa 3 päivää yhdellä latauksella tyypillisellä käytöllä ja jopa 7 päivää virransäästötilassa (kuulokkeiden lataus kellossa kytketty pois päältä). Uusi Huawei Watch Wireless Super Charger on valmistettu lämpöä hyvin johtavasta keraamisesta materiaalista, mikä parantaa lämmön haihtumista 100 % aiempaan sukupolveen verrattuna.

Huawei Watch Buds yhdistyy vaivatta sekä Android- että iOS-puhelimiin. Samoin Huawei Health -sovellus, jonka avulla sekä kelloa että kuulokkeita hallitaan, on saatavilla molemmille mobiilikäyttöjärjestelmille.

Hinta ja saatavuus

Huawei Watch Buds tulee Suomessa myyntiin maanantaina 15. toukokuuta 2023. Laitteen suositushinta on 499 €.

Notifications:

1. Jos ranteesi iho ärsyyntyy tuotteen pitämisestä, lopeta laitteen käyttö ja keskustele lääkärisi kanssa.

2. Kansi voi avautua vahingossa vaatteita vaihdettaessa päivittäisessä käytössä, joten kansi tulee sulkea huolellisesti.

3. Happipitoisuus tai happisaturaatio (SpO2) on veren happeen sitoutuneen hemoglobiiniin osuus eli se kertoo, kuinka paljon veressä on happea. Toiminto tunnistaa automaattisesti happipitoisuuden levossa. Tuote ei ole lääketieteellinen laite. Seurantatiedot ja -tulokset ovat vain tiedoksi, eikä niitä ole tarkoitettu diagnosointiin tai lääketieteelliseen käyttöön.

4. Tuki tulossa myöhemmin OTA-päivityksenä.

5. Erikoistuneet harjoitustilat: juoksu ulkona, juoksu sisällä, kävely ulkona, kävely sisällä, pyöräily ulkona, pyöräily sisällä, naruhyppely, elliptinen laite, soutulaite, vapaa harjoittelu.

6. Tiedot Huawein laboratorioista. Todellinen käyttökokemus voi vaihdella riippuen tuote-eroista, käyttötavoista ja ympäristötekijöistä. Todellinen käyttötilanne huomioitava. Tyypillisellä käytöllä akunkesto voi olla jopa 3 päivää: tehdasmäärittelyt, 30 minuuttia puheluja päivässä kuulokemikrofoni liitettynä laitteeseen, 120 minuuttia musiikin kuuntelua, sykemittaus aina päällä (älykäs tila), unenseuranta yöllä, stressinseuranta päällä, sydämen terveys- ja uniapnea-toiminnot päällä, keskimäärin 180 minuuttia harjoittelua viikossa (GPS päällä), viesti-ilmoitukset päällä (50 viestiä, 6 saapuvaa puhelua, 3 hälytystä päivässä), 30 minuuttia näyttöaikaa päivässä. Todellinen akunkesto vaihtelee käyttötapojen mukaan.

7. Tiedot Huawein laboratorioista.