IVECO Services sisältää myös upouudet eMobility-palvelut, jotka on kehitetty erityisesti muun muassa uudelle sähköiselle IVECO eDailylle.

IVECO Daily – Ensimmäinen vetykäyttöinen hyötyajoneuvo

IVECO on lanseeraamassa IVECO Services -alustan, joka kokoaa yhteen kattavan ja jatkuvasti laajenevan palvelu- ja tuotevalikoiman. Se on kehitetty auttamaan asiakkaita toimimaan tehokkaasti ja kannattavasti sekä tukemaan kuljettajia tien päällä.

• IVECO Services -alustan valikoima on järjestetty ryhmiin, mikä auttaa asiakkaita tunnistamaan parhaan ratkaisun liiketoimintatarpeisiinsa
  • IVECO Services sisältää myös upouudet eMobility-palvelut, jotka on kehitetty erityisesti brändin nopeasti kehittyvää sähköautotarjontaa varten

IVECO kertoi tänään tulevan IVECO Services -alustan lanseerauksesta. Alusta yhdistää brändin palvelu- ja tuotetarjonnan tavoitteena tarjota jatkuvasti laajeneva valikoima ratkaisuja, joiden avulla voidaan tukea asiakkaita heidän kaikissa liiketoiminnallisissa ja operatiivisissa tarpeissaan.

Toimimme nopeasti muuttuvalla toimialalla, ja myös asiakkaidemme vaatimukset kehittyvät jatkuvasti. Me IVECOlla haluamme vastata heidän muuttuviin tarpeisiinsa tehtäväkohtaisilla ratkaisuilla. Niihin sisältyvät tehokkaat ja luotettavat ajoneuvot sekä hyvä palvelu- ja tuotevalikoima, joka on kehitetty auttamaan asiakkaita hallinnoimaan kalustoaan ja liiketoimintaansa tehokkaasti ja tukemaan kuljettajia tien päällä. Palveluvalikoimamme laajentuessa edelleen olemme koonneet palvelut yhteen IVECO Services -alustalle auttaaksemme asiakkaitamme löytämään juuri heidän erityistarpeisiinsa sopivan ratkaisun, kertoo IVECO Finland OY:n Country Sales Manager Tuomas Virén.

Helppokäyttöinen palvelu- ja tuotevalikoima

IVECO Services kattaa brändin palveluiden ja tuotteiden koko valikoiman. Se on asiakkaiden portti IVECOn asiantuntija- ja jälleenmyyjätiimiin, joka on valmis auttamaan heitä kaikessa, mitä he saattavat tarvita pitääkseen ajoneuvonsa tiellä, tukeakseen kuljettajiaan, hallitakseen kalustoaan tehokkaasti ja tullakseen kilpailukykyisemmiksi, kannattavammiksi ja kestävämmiksi – digitaalisista ominaisuuksista aina taloudellisiin ratkaisuihin.

IVECO Services on järjestetty ryhmiin, jotta asiakkaiden on helppo navigoida sen laajassa tarjonnassa ja tunnistaa ratkaisut, jotka vastaavat heidän erityisvaatimuksiaan ja tehtäviään. Ryhmiä ovat Uptime, Driver Care, Safety & Security, Productivity & Efficiency, Parts, Financial Services ja eMobility.

IVECO ON -portaali on käyttöliittymä, jonka avulla asiakas voi käyttää IVECOn digitaalisia palveluita ja hallinnoida ajoneuvonsa käyttöaikaa, suorituskykyä ja tuottavuutta. Se kehittyy markkinapaikaksi, jossa asiakkaat voivat ostaa, hallinnoida, aktivoida ja uusia palveluitaan.

Uudet eMobility-ratkaisut

IVECO on laajentanut palveluvalikoimaansa uusilla sähköisen liikkuvuuden ratkaisuilla. IAA-messuilla virallisesti lanseeratun eDAILYn, IVECOn uraauurtavan 100-prosenttisesti akkusähköisen kevyen hyötyajoneuvon, omistajat hyötyvät lukuisista räätälöidyistä palveluista. Ne on suunniteltu erityisesti akkukäyttöisille sähköajoneuvoille ja ne sisältävät älykkään energianhallinnan, energiankulutuksen seurannan ja lataustoimintojen hallinnan.

eDAILYn omistajille on tarjolla myös liitettävyyttä hyödyntäviä palveluita: luokkansa paras toimintamatkan ennustaminen, älykkäät navigointi- ja toimintamatkan hälytykset Productivity & Efficiency -ryhmässä, eDriving-ajotavan seuranta ja raportointi ja Safety & Security -ryhmän IVECO Driver Pal, kuljettajan äänikumppani sekä valvomo ja jälleenmyyjän tuki, ennakoiva ja ennustava diagnostiikka, langattomat päivitykset ja etätuki Uptime-ryhmässä. Yhdessä IVECOn Financial Services -palvelujen kanssa ne tekevät uudesta eDAILYstä aidosti integroidun arvopohjaisen ratkaisun, joka on suunniteltu asiakkaan tarpeiden mukaan.

Automerkin laajaan valikoimaan kuuluu Daily, 3,5–7,2 tonnin segmentin ajoneuvo, 6–19 tonnin segmentin Eurocargo, yli 16 tonnin segmenttiin kuuluva IVECO WAY ‑mallisto, johon kuuluvat tietehtäviin tarkoitettu IVECO S-WAY, maastotehtäviin tarkoitettu IVECO T-WAY ja kevyisiin maastotehtäviin tarkoitettu IVECO X-WAY. Lisäksi IVECOn Astra-merkki valmistaa maastokuorma-autoja, jäykkiä ja nivellettyjä lavakuorma-autoja sekä erityiskäyttöön tarkoitettuja ajoneuvoja.

IVECO työllistää lähes 21 000 henkilöä maailmanlaajuisesti. Sillä on toimipisteitä seitsemässä maassa Euroopassa, Afrikassa, Aasiassa, Oseaniassa sekä Latinalaisessa Amerikassa. Kaikissa näissä tuotetaan ajoneuvoja, jotka hyödyntävät viimeisintä ja edistyksellisintä teknologiaa. 4 200 myynti- ja huoltopistettä yli 160 maassa takaavat teknisen tuen, missä ikinä IVECO-ajoneuvoja on käytössä.

Lisätietoja IVECOsta: www.iveco.com