Iveco Dailylle Best KEP Transporter 2015 -palkinto ja Daily Hi-Maticille Innovaatio-palkinto Saksassa

Vertailtuaan peräkkäin ajettuja kilpailijoiden ajoneuvoja 25 Saksan lähetti- ja kuljetuspalvelualan asiantuntijaa myönsi Iveco Dailylle Best KEP Transporter 2015 -palkinnon ja Daily Hi-Matic automaattivaihteistolle Innovaatio-palkinnon.

Torino, 24. heinäkuuta 2015

Harva teollisuuden toimiala asettaa yhtä paljon vaatimuksia ajoneuvoilleen kuin lähetti- ja kuljetuspalveluala, joka ylisti Iveco Dailya maasta taivaisiin sen jälkeen, kun 25 kokenutta alan asiantuntijaa asetti Dailyn koetukselle kilpailussa parhaimpia vastaan.

Ryhmä nimesi Iveco Dailyn Best KEP Transporter 2015 -palkinnon saajaksi samalla, kun Dailyn edistyksellinen 8 -vaihteinen automaattivaihteisto Hi-Matic voitti kovasti tavoitellun Innovaatio-palkinnon.

Teollisuuden asiantuntijat antoivat tunnustusta Dailylle markkinoiden helppopääsyisimmän kuormaustilan yhdistämisestä reilusti mitoitettuun hyttiin ja uusiin kuljettajan mukavuustasoihin, jotka ovat seurausta uusimman sukupolven mallin mukaan täysin uudelleen suunnitellusta sisätilasta, joka tuo luksusluokanauton mukavuuden kevyeen hyötyajoneuvoon.

Dailyn menestyksen avain oli myös uusi Hi-Matic -automaattivaihteisto, joka tarjoaa kuljettajille ja ajoneuvoille luokkansa parhaan joustavuuden, tehokkuuden, polttoainetalouden ja ajomukavuuden. Hi-Matic -automaattivaihteisto, joka on kehitetty yhdessä ZF:n kanssa, on ensimmäinen 8-vaihteinen automaattivaihteisto, joka on saatavilla tässä ajoneuvoluokassa. Se pystyy vaihtamaan vaihdetta nopeammin ja tarkemmin kuin paraskaan kuljettaja ja tarvitsee alle 200 millisekuntia vaihteen vaihtamiseen, kun tarvitaan suurempaa nopeutta. Innovaatio-palkintotodistaa, ettäDaily Hi-Matic tarjoaa absoluuttisen ajonautinnon.

Dailya on ollut saatavilla yli 8000 erinlaisella kokoonpanolla siitä lähtien, kun se lanseerattiin vuonna 2014. Se voidaan muokata tehtävän mukaan suurelle määrälle eri sovelluksia ja asiakkaita ja sille on olemassa laaja valikoima eri kokonaispainoja, akselivälejä, moottoreita, vaihteistoja ja kuormatilan tilavuuksia.

Kategoriat