Uusi IVECO Way-Range on ”syntynyt ja rakennettu juuri sinua varten” tarjoamaan enemmän mukavuutta, suorituskykyä ja säästöjä

IVECO on tänään julkistanut uuden IVECO S-Way -ajoneuvon, joka perustuu erittäin menestyksekkääseen malliimme. Esittelemme xC13-moottorin uusia edistyneitä ominaisuuksia, parempaa mukavuutta ja tehokkuutta, sekä S-Wayn parannettuta aerodynamiikkaa ja huippuluokan ennakoivaa GPS-ajoa. Uudet ominaisuudet ja palvelut on kehitetty tekemään asiakkaan liiketoiminnasta tuottavampaa ja kuljettajan elämästä kyydissä mukavampaa, turvallisempaa ja verkottuneempaa, mikä tekee S-Waysta tähän mennessä kyvykkäimmän IVECO Way-Rangen.

• Uusi lippulaivamoottorimme xC13 Cursor yhdessä aerodynamiikan, voimansiirron ja ennustavan GPS-ajon parannusten kanssa säästää polttoainetta jopa 10 %.
  • Tehokkuutta lisäävien palveluiden ja Customer Uptime Centerin ansiosta voit saada 4 %:n lisäsäästöt, mikä alentaa omistuksen kokonaiskustannuksia merkittävästi.
  • Upouusien sisätilojen suunnittelussa on huomioitu uudet kuljettajakeskeiset ominaisuudet sekä paremmat ”autontuntuiset” ergonomiaratkaisut, jotka takaavat ylivoimaisen kuljettajakokemuksen.
  • Täysi digitaalinen TFT-klusterilla varustettu ohjaamo, uusi infotainment-järjestelmä ja peilittömät peruutuskamerat.
  • Teknologian uusinta kärkeä edustava ajoavustin jopa täydelle tasolle 2 turvallisuuden ja ajomukavuuden parantamiseksi
  • IVECO S-Way esittelee innovatiivisen, turvallisen ja stressittömän ajokokemuksen takaavan teknologiansa

Cursor xC13: huippuluokan moottori, joka tarjoaa polttoainetehokkuutta luokkansa parhaiden joukossa

IVECO S-Way tarjoaa operaattoreille laajan valikoiman voimansiirtojärjestelmiä, jotka vastaavat heidän tarpeisiinsa. Moottorivalikoiman kärjessä on uusi xC13 Cursor, jonka on kehittänyt FPT Industrial, IVECOn sisarbrändi Iveco-konsernissa ja maailman johtava kehittyneiden voimansiirtoteknologioiden erikoisosaaja.

Tämä uusi dieselmoottori sisältää huippuluokan voimansiirtotekniikoita, kuten Dual Flow Turbine Volute for Downspeeding -ominaisuuden sekä korkeamman polttoaineen ruiskutuspaineen (2 500 bar), uudet kevyemmät sylinterit, kampiakselin ja nokka-akselin, älykkäät apulaitteet ja kitkan vähentämisteknologian.

Tehokkain kokoonpano, joka pystyy tuottamaan jopa 580 hv:n tehon ja 2 800 Nm:n vääntömomentin, sopii täydellisesti raskaisiin tehtäviin, jotka vaativat maksimaalista suorituskykyä.500 hv:n versio, jossa on 2 600 Nm:n vääntömomentti, on puolestaan ihanteellinen tehokkuuden maksimoimiseen pitkillä matkoilla, ja sen polttoainetehokkuus paranee jopa 10 %, kun taas kehittyneiden uusien ominaisuuksien ja ammattitaitoisten palvelujen avulla polttoainetehokkuus voi nousta 4 %:lla lisää.

Ennakoiva GPStunnistaa nyt myös mutkat ja liikenneympyrät ja mukauttaa vakionopeudensäätimen nopeuden sen mukaan. Eco Driving Mode -ajotila on optimoitu käyttämällä vaihteenvaihtostrategiaa, vääntömomentin saatavuutta ja EcoRoll-toimintoa, ja sitä hallitaan etänä telematiikan avulla.

Moottorin painoa on vähennetty 10 %, mikä tekee siitä nyt jopa lopetettua Cursor 11 -moottoria kevyemmän. Kestävyysstandardi on nyt jopa 1,6 miljoonaa kilometriä, mikä on 33 % edeltäjäänsä korkeampi.

Uusi High Performance -moottorijarru on markkinoiden paras, nyt 30 % tehokkaampi, ja se pystyy korvaamaan Intarderin useimmissa työtilanteissa. Kustannusten, painon ja polttoaineenkulutuksen osalta voidaan saavuttaa lisää etuja.

Uusi moottori on yhdistetty 17xHE Meritor -akseliin, jossa on nopeampi vaihteiden lasku, joka takaa entistäkin tasaisemman vedonsiirron yhdessä ZF:n 12-vaihteisen TRAXON Gen2 -vaihteiston kanssa. Tämä uusi vaihteisto sisältää useita päivityksiä, kuten Shift Assistant -vaihdeavustimen, joka synkronoi vaihdot ja moottorijarrutuksen, kun taas Reversing Assistant -peruutusavustin kytkeytyy taaksepäin pysähtyessään.

Enemmän tehoa kestävään työntekoon

Uusi IVECO S-Way tarjoaa myös paremman polttoainetehokkuuden ja suorituskyvyn maakaasuversiossaan, joka tuottaa 500 hv ja 2 200 Nm vääntöä vähentäen samalla polttoaineenkulutusta 10 %. Tämä tehokas suorituskyky yhdistyy maakaasun tarjoamiin ympäristöetuihin, jotka auttavat vähentämään merkittävästi ajoneuvon päästöjä – jopa 90 % vähemmän CO2-päästöjä biometaanilla ajettaessa – sekä vähentämään merkittävästi melua vastaavaan dieselajoneuvoon verrattuna. Kun ajoneuvokannat pyrkivät vähentämään ympäristövaikutuksiaan, IVECO S-Way Natural Gas tarjoaa ratkaisun, joka voidaan ottaa käyttöön toimintakykyä uhraamatta.

Kuljettajakeskeinen ote ja tuntuma takaavat ylivoimaisen mukavuuden ja turvallisuuden myös kaukokuljetuksissa

IVECO keskittyy voimakkaasti kuljettajaan ja hänenkokonaisvaltaiseen ajokokemukseensa, mikä näkyy IVECO S-Wayn kuljettajakeskeiseen ohjaamoon tehdyissä merkittävissä parannuksissa, joiden tavoitteena on maksimoida mukavuus ja parantaa kuljettajan kokemusta entisestään. Parempi asuminen autossa perustuu uuteen sisustukseen, uuteen räätälöitävään kojelautaan, jonka materiaalin ja värin voi valita, sekä täysin digitaaliseen ohjaamoon, jossa on TFT-mittaristo, infotainment-järjestelmä ja peilittömät peruutuskamerat.

IVECO S-Way -mallia arvostetaan sen erinomaisen istuma-asennon takia. Insinöörit ovat parantaneet sen mukavuutta entisestään tarjoamalla henkilöautomaisen ajoasennon uudistetun ergonomian, pienemmän ja pystysuuntaisemman ohjauspyörän sijoittelun ja paljon leveämmän ohjauspyörän säädön avulla. Uudessa sisätilassa on kontrastipintoja ja lisää säilytystilaa. Loogisesti sijoitetut kytkimet nostavat kuljettajan ergonomian uudelle tasolle. Sähköinen seisontajarru automaattisella kytkennällä maksimoi sisätilaa entisestään.

Uusi taitettava pöytä kojelautapaneelissa matkustajan puolella on täydellinen töihin, joissa tarvitaan tasaista työtasoa ohjaamossa. Pöydässä on myös kätevä USB-latauspistoke. Järjestys olla pitää: sekä ohjaamon sisällä että alla on lisää lokeroita tavaroiden ja papereiden säilyttämiseen. Kojelautapaneelissa on vakiona kaksi USB-liitäntää.

Näkyvyys on tärkeä tekijä raskaissa ajoneuvoissa, ja IVECO S-Way on erinomainen suurten ikkunoidensa, matalan kojelaudan ja suurten peiliensä ansiosta. Uusi Mirrorcams-vaihtoehto tarjoaa kuljettajalle entistä paremman näkyvyyden. Lisäksi nämä ovien yläpuolelle asennetut aerodynaamiset kamerat säästävät polttoainetta jopa 1,5 % tavalliseen peiliin verrattuna pienemmän tuulenvastuksen ansiosta.

Varustettu jokaiseen tehtävään

IVECO S-Way ja X-Way -malleissa on nyt uusi vahvistettu ilmajousitus edessä, jossa on suuritehoiset ilmapellit ja suurempi 9 tonnin GAW. Tätä uutta täyspneumaattista kokoonpanoa tarjotaan nyt useampiin alustavaihtoehtoihin, mukaan lukien ON+-asennus, 6x4- ja 8x4-tridem.

6x2-ajoneuvot voivat nyt hyötyä uudesta vahvistetusta 9,0 t:n vetoakselista, joka on erityisen hyödyllinen takakuorman roskien keräilyyn ja peräkärrynostureille.

Raskaampia tehtäviä varten uusi 18-kertainen alennusvaihdeakseli, jossa on uusi kotelo, kannatin ja jarrujärjestelmä, joka kestää jopa 60 t GCW:n ja tarjoaa parhaan kompromissin kestävyyden, suorituskyvyn ja tehokkuuden välillä.

Personoi IVECO S-Wayn ulkoasua

Asiakkaat voivat nyt tehdä IVECO S-Way -mallistaan entistäkin yksilöllisemmän ja lisätä IVECO-perheeseen kuulumisen tunnettaan monien uusien personointivaihtoehtojen avulla. Uuden erottuvan kromi- tai asemetallimattaisen IVECO-logon lisäksi valittavana on kahdeksan säleikkövaihtoehtoa . Näihin kuuluvat kiiltävät pinnoitteet, metalliset elementit tai jopa korinväriset vaihtoehdot, joiden avulla operaattorit voivat mukauttaa IVECO S-Waynsa yrityksensä brändin mukaiseksi tai valita tyylin, joka saa ajoneuvon erottumaan joukosta.

Uusi teknologia tarjoaa käyttäjäystävällisen ajoneuvokäyttöliittymän mukavaan ja stressittömään ajamiseen.

Innovatiivisella teknologialla on suuri vaikutus uuden IVECO S-Wayn ohjaamossa. Graafisesti rikas 10- tai 12-tuumainen digitaalinen mittarinäyttö antaa kuljettajalle ajoneuvon tiedot. Näyttö on muokattavissa kuljettajan yksilöllisten mieltymysten mukaan. Edistyneen ADAS (Advanced Driver-Assistance System) -käyttöliittymän ja täydellisen infotainment-integraation ansiosta tiedot esitetään selkeästi, mikä vähentää kuljettajan kognitiivista kuormitusta.

Täysin uusi täysin uudelleen konfiguroitava 10 tuuman infotainment-näyttö tuo median ja muut näppäinohjaimet kuljettajan ulottuville. Responsiivinen näyttö hallinnoi kaikkea ilmastoinnista täysin integroituun Alexa-kokemukseen. Langaton Apple CarPlay ja Android Auto tarjoavat pääsyn kaikkiin kuljettajan älypuhelimen sovelluksiin, ja uusi järjestelmä mahdollistaa myös kahden puhelimen samanaikaisen pariliitoksen Bluetooth-yhteyden kautta.

IVECO Way-Range -malliin on nyt saatavana täysimittaiset tason 2 edistykselliset kuljettajaa avustavat järjestelmät (Full Level2 Advanced Driving Assistance Systems), mikä on suuri edistysaskel sekä turvallisuuden että ajomukavuuden kannalta.

Huipputason Drive Assist pystyy auttamaan kuljettajaa pitkillä matkoilla sekä pitkittäisesti että suuntaavasti. Highway Assist auttaa kuljettajaa pysymään keskellä kaistaa havaitsemalla ja korjaamalla liikeradan poikkeamat kameran, aktiivisen ohjauksen ja kapasitiivisen hands-off-tunnistuksen avulla. Mukautuva vakionopeudensäädin Stop&Go varmistaa kiinteän nopeuden ylläpitämisen, pitäen turvallisen etäisyyden edellä ajavaan ajoneuvoon, myös ajoneuvon automaattisen pysähtymisen ja uudelleenkäynnistyksen ruuhkassa.

Tämän lisäksi koko Way-mallistossa on kattava paketti turvallisuusominaisuuksia, kutenkuollutta kulmaa ja liikkeellelähtöä valvova järjestelmä, jotka suojaavat lähellä olevia haavoittuvia tienkäyttäjiä. Muita turvallisuusominaisuuksia ovat kuljettajan uneliaisuuden tunnistus, älykäs nopeusavustin ja alkolukko.

Uudet digitaaliset ominaisuudet ja palvelut, jotka on suunniteltu kuljettajan ja kalustonhoitajan tarpeisiin.

Ammattiturvallisuusraporttia on päivitetty. Siinä hyödynnetään uutta ADAS-järjestelmää, joka tarjoaa kehittyneempiä automaattisia raportteja, jotka auttavat kuljettajaa olemaan turvassa tiellä. IVECO Driver Pal -kumppani on nyt täysin integroitu infotainment-järjestelmään, mikä tarjoaa saumattoman kokemuksen ja antaa kuljettajalle mahdollisuuden käyttää ääntään toimintojen hallintaan. Easy Way -sovelluson päivitetty aikaa säästävillä, tuottavuutta lisäävillä ominaisuuksilla, kuten digitaalisella tarkistuslistalla , kaukosäätimillä ja interaktiivisella käyttöoppaalla.

IVECO S-Wayn liitettävyys on myös avannut uusia toimintoja ajokalustopäällikölle. IVECO ON -asiakasportaali on kehittynyt heidän yhteyskeskuksekseen, jossa he voivat seurata ja hallita ajoneuvojaan ja tehostaa liiketoimintansa hallintoa. IVECO ON -portaalin kautta käytettävien uusien etäkomentojenavulla he voivat hallita etänä useita ajoneuvoasetuksia, mikä varmistaa, että IVECO S-Wayta ajetaan aina tehokkaasti ja turvallisesti. Ennakoiva diagnostiikka -palvelu käyttää uusia algoritmeja ajoneuvon kunnon ja sen monimutkaisten osien, kuten jälkikäsittelyjärjestelmän, jäljellä olevan käyttöiän seuraamiseen.

IVECO Services: asiakkaille räätälöity täyden palvelun liikkuvuusratkaisu

Uusi IVECO S-Way sisältää kokonaisvaltaisen palveluvalikoiman, joka parantaa asiakkaiden liiketoiminnan tuottavuutta ja kannattavuutta maksimoimalla ajoneuvojen uptimen ja tehokkuuden, kuljettajan turvallisuuden ja ympäristöystävällisyyden. Tavoitteena on tarjota asiakkaille täydellinen liikkuvuusratkaisu, joka vastaa asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin.

Uptime-palvelut on suunniteltu minimoimaan ajoneuvon seisonta-ajat ehkäisemällä suunnittelemattomia seisokkeja reaaliaikaisen valvonnan, etädiagnostiikan ja määräaikaishuoltojen avulla. Tuottavuus- ja tehokkuuspalvelutauttavat asiakkaita vähentämään polttoaineenkulutusta, optimoimaan reittejä ja kehittämään ajotapaansa. Kuljettajan huolenpito- ja turvallisuuspalvelut on suunniteltu edistämään turvallisempaa ajotapaa, seuraamaan kuljettajien suorituskykyä ja parantamaan kuljettajien turvallisuutta. Osien ja lisävarusteiden valikoima mahdollistaa ajoneuvon kattavan mukauttamisen.

IVECOn modulaarinen palvelutarjonta auttaa asiakkaita räätälöimään palvelut parhaiten yksilöllisiä vaatimuksiaan vastaaviksi. IVECO on myös paketoinut joitakin palveluita yhteen alkaen asiakkaan ajoneuvonhallintaa helpottavasta Start Pack -paketista: IVECO ON -asiakasportaali valvoo ajoneuvoa ja optimoi kaluston tehokkuuden, Uptime Monitoring & Management maksimoi palveluun liitetyn IVECO S-Wayn käytettävyysajan, ja uusi Easy Way App -sovellus helpottaa kuljettajan elämää.

Asiakas voi räätälöidä palveluratkaisunsa erilaisilla premium-paketeilla. PRODUCTIVITY Basicsisältää IVECO ON Plusin, joka lisää Eco Lock -kaukosäätimen ja ajoneuvon maantieteellisen sijainnin päivitykset sekä Professional Fuel Report -raportin mahdollisten tehokkuusetujen tunnistamiseksi.

PRODUCTIVITY Advanced sisältää kaikki PRODUCTIVITY Basic -ominaisuudet ja lisää siihen ECODRIVINGin, joka auttaa asiakkaita saavuttamaan kestävän kehityksen tavoitteet analyysien ja erityisten koulutustilaisuuksien avulla. DRIVER ASSITANT -paketti laajentaa TomTom Live -palveluiden ja Driver Pal -palvelun keston kolmannella ja neljännellä vuodella. Safety Pack sisältää IVECO ON Plus -palvelun lisäksi Professional Safe -raportin, joka auttaa ajokäyttäytymisen arvioinnissa ja kehittämisessä. UPTIME Plus -palvelun lisääminen sisältää IVECO-huollon ja -korjauksen, joka takaa mielenrauhan ja mahdollistaa alhaiset kiinteät ylläpitokustannukset ilman odottamattomia yllätyksiä. Tämä paketti sisältää myös IVECO TOP CARE -palvelun, joka takaa parhaan palvelun sekä ajoneuvolle että kuljettajalle nopeilla korjauksilla, hotelleilla, aterioilla, kuljetuksilla, pysäköinnillä ja ei-hengenvaarallisella lääketieteellisellä hoidolla.

IVECO

IVECO on Iveco Group N.V.:n tuotemerkki. (EXM: IVG) IVECO suunnittelee, valmistaa ja markkinoi laajaa valikoimaa kevyitä, keskiraskaita ja raskaita hyötyajoneuvoja, maastokuorma-autoja ja muita ajoneuvoja, jotka ovat yhteensopivia kaikkien korityyppien kanssa.

Se innovoi ja laajentaa tuotevalikoimaansa jatkuvasti tarjotakseen jokaiselle asiakkaalle ajoneuvon, joka vastaa täsmälleen hänen toimintansa tarpeisiin. IVECOn kuljettajan tarpeiden pohjalta suunniteltu mallisto takaa turvallisen ja mukavan ajokokemuksen. IVECOn täyden kuljetusratkaisun tueksi on kehitetty laaja valikoima edistyneitä, digitaalisia liitettävyyspalveluita, jotka auttavat kaluston omistajia käyttämään ajoneuvojaan tehokkaasti.

IVECO toteuttaa hiilestä irtautumisen strategiaansa monienergiaisella lähestymistavalla, johon kuuluu biometaani-, sähköakku- ja polttokennoteknologioiden jatkokehittäminen.

IVECOlla on 6 tuotantolaitosta ja 7 tutkimus- ja kehityskeskusta. Sen 3 500 myynti- ja huoltotoimipaikkaa yli 160 maassa takaavat teknisen tuen kaikkialla, missä IVECO-ajoneuvoja käytetään.

IVECO edistää vihreää siirtymää vauhdittamalla kuljetusalan muutosta, tavoitteenaan olla asiakkaidensa luotettavin kumppani.