IVECO matkaa kohti tulevaisuutta uudistamalla koko tuote- ja palvelutarjontansa

IVECO matkaa kohti tulevaisuutta uudistamalla koko tuote- ja palvelutarjontansa

IVECO esitteli koko tuotevalikoimaansa ja palvelutarjontaansa koskevan uudistuksen jälleenmyyjäverkostolleen, kumppaneilleen, asiakkailleen ja kansainväliselle lehdistölle Barcelonassa järjestetyssä lanseeraustilaisuudessa.

• IVECO uudistaa koko tuote- ja palveluvalikoimansa ensimmäistä kertaa kaikkien aikojen suurimmalla investoinnilla.
  • Alan huippua edustava monienergiamallisto täydentyy tämän hetken laajimmalla palveluvalikoimalla täydellisten liikkuvuusratkaisujen tarjoamiseksi.
  • Lanseeraus on seurausta IVECOn muutosstrategiasta ja sen neljästä pilarista: liiketoiminnan tuottavuudesta, kestävyydestä, kuljettajakokemuksesta ja liitettävyydestä.
  • Brändi-identiteetin uudistus aloittaa uuden luvun IVECOn tarinassa.

Tapahtuman teema, ”BE THE CHANGE”, kutsuu olemaan avoin muutokselle ja voittamaan tulevaisuuden haasteet yhdessä IVECOn kanssa. Viimeisten neljän vuoden aikana brändi on käyttänyt voimavarojaan ja resurssejaan markkinoiden nopean kehityksen ennakointiin. Se on panostanut voimakkaasti tuotteidensa uudistamiseen asiakaslähtöisten tarpeiden ja odotusten pohjalta ja kiihdyttänyt innovaatiota alan parhaiden toimijoiden kanssa solmimiensa kumppanuuksien avulla.

IVECO on kehittänyt asiakkaille monienergiatuotteita, jotka ovat sekä kestäviä että kannattavia ja vastaavat erinomaisesti kaikkiin liiketoiminnan tarpeisiin. Se on nopeuttanut sähköajoneuvotarjontansa kehittämistä ja perustanut oman tuotantokeskuksen Saksan Ulmiin, jossa syntyy ensimmäisiä IVECOn alusta loppuun valmistamia raskaita sähkökuorma-autoja. Yritys on kiinnittynyt tiiviimmin asiakkaidensa liiketoimintaan rakentamalla 360 asteen ekosysteemin asiakkaiden ajoneuvojen ja vaatimusten ympärille. Muutos on vienyt IVECOn palvelullistamisstrategiaa jälleen askeleen eteenpäin. Erittäin dynaamisella alalla toimiva IVECO on kehittynyt nopeastiluotetuksi kumppaniksi, joka tukee asiakkaitaan muutosten käsittelyssä ja haasteiden voittamisessa.

Luca Sra, Iveco Groupin kuorma-autoliiketoimintayksikön johtaja, kommentoi uudistusta: ”Muutoksen tavoittelu vaatii jatkuvaa työtä, ja olemme panostaneet siihen kaikki voimavaramme kuluneen neljän vuoden aikana. Uusi matkamme alkoi vuonna 2019. Aloimme edistää IVECOn syvällekäyvää kehittymistä keskittymällä asiakkaisiin ja räätälöimällä tarjontaamme asiakkaiden tarpeiden mukaiseksi ajoneuvon koko elinkaaren ajan ja myös sen jälkeen.

Tänään tarinassamme alkaa uusi luku. Mallivuoden 2024 täyden malliston lanseeraus osoittaa kykymme edetä pelottomasti ja olla asiakkaidemme puolella. Tuemme asiakkaidemme menestystä 360 asteen liikkuvuusekosysteemillä, heidän tarpeisiinsa kaikissa segmenteissä parhaiten sopivalla tekniikalla ja alan laajimmalla palvelutarjonnalla.”

IVECOn valikoiman täydellinen uudistus tuo saataville huippumodernin monienergiamalliston

IVECO on uudistanut ensi kertaa koko tuotevalikoimansa ennätyssuurella miljardin euron investoinnilla. IVECO on huippuluokan mallistoa kehittäessään keskittynyt neljään pilariin:liiketoiminnan tuottavuuteen, kuljettajakokemukseen, kestävyyteen ja liitettävyyteen.

Asiakkaiden liiketoiminnan ympärille suunnitellut uudet ominaisuudet ja innovaatiot kattavat ajoneuvojärjestelmien kaikki osa-alueet ja tekevät kuljettajien työstä helpompaa ja mukavampaa. Parannuksia on tehty muun muassa käyttövoimaan, jossa käyttöön on otettu huippuluokan moottori raskaiden ajoneuvojen segmentissä, ergonomiaan, jossa on kiinnitetty huomiota kuljettajakeskeisiin ja henkilöautomaisiin toimintoihin ja ajotuntumaan, sekä edistyneeseen käyttöliittymään, jonka tekniikka tekee ajamisesta turvallisempaa.

IVECOn pyrkimyksenä on viedä yhteiskuntaa eteenpäin ja vauhdittaa kuljetusalan kestävää muutosta. Nämä päämäärät vaikuttavat taustalla monienergiaratkaisuissa, joiden tavoitteena on tarjota asiakkaille mahdollisuus tehdä tekniikkavalintoja, jotka parhaiten vastaavat asiakkaiden toimintojen ja liiketoiminnan vaatimuksia. IVECOn periaatteena on, että käytettävän teknologian on mukauduttava tehtävään ja saavutettava sen tavoitteet, minkä vuoksi IVECO on kehittänyt sähköisiä versioita sekä kevyistä että raskaista ajoneuvoistaan. Samalla IVECO jatkaa diesel- ja maakaasuajoneuvojensa kehittämistä niiden ympäristövaikutusten vähentämiseksi.

Laajimmat palvelut mahdollistavat täydelliset liikkuvuusratkaisut

IVECO täydentää ajoneuvotarjontaansa nopeasti kehittyvällä ratkaisujen ekosysteemillä. IVECO Services on suunniteltu tarjoamaan asiakkaille vaivatonta ja tehokasta tukea ajoneuvojen tai kaluston hallintaan, vähentämään kokonaiskustannuksia ja varmistamaan liiketoiminnan kannattavuus. Lisäksi se sisältää kuljettajille suunnattuja palveluja, jotka on kehitetty helpottamaan työtä, lisäämään mukavuutta ja parantamaan turvallisuutta tien päällä.

IVECO tukee asiakkaidensa siirtymistä päästöttömään liikkumiseen eri tavoin: eMobility-palvelut on suunniteltu helpottamaan siirtymistä sähköajoneuvojen käyttöön, ja ne lisäävät tuottavuutta, vähentävät kokonaiskustannuksia ja maksimoivat ajoneuvon toimintasäteen ja energiatehokkuuden. Innovatiivinen, kaiken kattava ja käyttöperusteinen GATE-liiketoimintamalli (Green & Advanced Transport Ecosystem) taas on tarkoitettu vihreiden hyötyajoneuvojen pitkäaikaiseen vuokraukseen. Se tarjoaa mielenrauhaa asiakkaille, jotka haluavat käyttää sähköajoneuvoja. Näiden lisäksi IVECO CAPITAL tarjoaa asiakkailleen kattavan rahoitusratkaisun sähköajoneuvojen hankintaan ja tuo ulottuville koko IVECO-palveluvalikoiman, mukaan lukien rahoitus-, leasing- ja vakuutuspalvelut kaikilla markkinoilla.

IVECOn uusi logo on vaikuttava muutoksen symboli

IVECO juhlisti lähes 50 vuotta sitten alkaneen tarinansa uutta lukua paljastamalla muutoksen ajatusta heijastelevan uuden brändi-identiteetin. Uuden logon moderni ilme perustuu brändin dynaamisuutta ja innovatiivisuutta ilmentävälle mustalle värille, johon yhdistyy muistuma brändin kunniakkaasta historiasta: logon ytimessä on välähdys sinistä energiaa, joka edustaa IVECOn perinteiden ja tulevaisuuden risteyskohtaa.

Brändi-identiteetti havainnollistaa, miten IVECO kehittyy palvellakseen nopeasti muuttuvaa modernia yhteiskuntaa mutta säilyttää samalla kestävän yhteyden vahvoihin juuriinsa. Tämä ajattelu tulee leimaamaan IVECOn tuotteiden ja palveluiden kehitystä tulevina vuosina.

IVECO

IVECO on Iveco Group N.V.:n tuotemerkki. (EXM: IVG) IVECO suunnittelee, valmistaa ja markkinoi laajaa valikoimaa kevyitä, keskiraskaita ja raskaita hyötyajoneuvoja, maastokuorma-autoja ja muita ajoneuvoja, jotka ovat yhteensopivia kaikkien korityyppien kanssa.

Se innovoi ja laajentaa tuotevalikoimaansa jatkuvasti tarjotakseen jokaiselle asiakkaalle ajoneuvon, joka vastaa täsmälleen hänen toimintansa tarpeisiin. IVECOn kuljettajan tarpeiden pohjalta suunniteltu mallisto takaa turvallisen ja mukavan ajokokemuksen. IVECOn täyden kuljetusratkaisun tueksi on kehitetty laaja valikoima edistyneitä, digitaalisia liitettävyyspalveluita, jotka auttavat kaluston omistajia käyttämään ajoneuvojaan tehokkaasti.

IVECO toteuttaa hiilestä irtautumisen strategiaansa monienergiaisella lähestymistavalla, johon kuuluu biometaani-, sähköakku- ja polttokennoteknologioiden jatkokehittäminen.

IVECOlla on 6 tuotantolaitosta ja 7 tutkimus- ja kehityskeskusta. Sen 3 500 myynti- ja huoltotoimipaikkaa yli 160 maassa takaavat teknisen tuen kaikkialla, missä IVECO-ajoneuvoja käytetään.

IVECO edistää vihreää siirtymää vauhdittamalla kuljetusalan muutosta, tavoitteenaan olla asiakkaidensa luotettavin kumppani.