Vuoden IVECO Dealer on Markkinointi Niemi-Korpi Oy

Vuoden IVECO Dealer on Markkinointi Niemi-Korpi Oy

Vuotuisessa IVECO Kick-Off-tilaisuudessa 15. tammikuuta Kööpenhaminassa vuoden paras Dealer ja parhaat myyjät valittiin perinteen mukaisesti, ja Markkinointi Niemi-Korpi Oy sai ansaitusti vastaanottaa vuoden Dealer -palkinnon.

Turussa, Kokkolassa, Jyväskylässä ja Oulussa toimiva Markkinointi Niemi-Korpi Oy on vuoden aikana tehnyt erinomaista työtä kaikissa segmenteissä ja yrityksellä on aina myönteinen lähestymistapa IVECO -myyntiin ja jälkimarkkinointiin.

Omistaja Miika Niemi-Korpi oli iloinen tunnustuksesta: ”Tämä palkinto osoittaa selvästi, ettäMarkkinointi Niemi-Korpi Oy on oikealla asialla, ja merkitsee paljon työllemme ja kehityksellemme”.

Toivotamme hyvää myös tulevaisuudessa Markkinointi Niemi-Korpi Oy:n väelle, joka sai juhlia palkintoa näiden muiden palkinnonsaajien seurassa:

Vuoden Myyjä – Light: Pekka Eerola, IVECO Finland Oy
Vuoden Myyjä – Medium/Heavy: Miika Niemi-Korpi, Markkinointi Niemi-Korpi Oy
Vuoden Gaselli: Petri Simonaho, IVECO Finland Oy

Tunnisteet

IVECO on CNH Industrial N.V.-konserniin kuuluva yritys, joka on globaali johtaja kulutustavarasektorilla ja noteerattu New Yorkin pörssissä (New York Stock Exchange, NYSE: CNHI) sekä italialaisessa Mercato Telematico Azionario -pörsissä (MI:CNHI). IVECO kehittää ja valmistaa viimeisimpien teknologioiden avulla laajan valikoiman kevyitä, keskiraskaita ja raskaita ammattiajoneuvoja, työajoneuvoja, maastoautoja sekä muita maastossa käytettäviin erikoistehtäviin tarkoitettuja ajoneuvoja.

Automerkin laajaan valikoimaan kuuluu myös Daily, ajoneuvo joka kattaa 3 – 7,2 tonnin kokonaispainoalueen, Eurocargo painoalueelle 6 – 19 tonnia, Trakker (tarkoitettu maasto-olosuhteisiin) sekä Stralis, nämä molemmat yli 16 tonnin kokonaispainoalueelle. Lisäksi IVECOn Astra –mallilinjaan kuuluu maastokuorma-autoja, tukevia ja tarkoituksenmukaisia lavakuorma-autoja sekä lisäksi erityiskäyttöön tarkoitettuja ajoneuvoja.

IVECO työllistää lähes 21000 henkilöä maailmanlaajuisesti. Sillä on toimipisteitä seitsemässä maassa Euroopassa, Afrikassa, Aasiassa, Oseaniassa sekä Latinalaisessa Amerikassa. Kaikissa näissä tuotetaan ajoneuvoja, jotka hyödyntävät viimeisintä ja edistyksellisintä teknologiaa. 4200 myynti-, ja huoltopistettä yli 160 maassa takaavat teknisen tuen, missä ikinä IVECO – ajoneuvoja on käytössä.

Automerkin laajaan valikoimaan kuuluu Daily, 3–7,2 tonnin segmentin ajoneuvo, 6–19 tonnin segmentin Eurocargo, yli 16 tonnin segmenttiin kuuluva maasto-olosuhteisiin tarkoitettu Trakker sekä IVECO WAY -mallisto, johon kuuluvat tietehtäviin tarkoitettu S-WAY ja kevyisiin maastotehtäviin tarkoitettu IVECO X-WAY. Lisäksi IVECOn Astra-merkki valmistaa maastokuorma-autoja, jäykkiä ja nivellettyjä lavakuorma-autoja sekä erityiskäyttöön tarkoitettuja ajoneuvoja.