JYSK laskee yli viidensadan tuotteen hintaa Suomessa

JYSK laskee yli viidensadan tuotteen hintaa Suomessa

Maailmanlaajuinen kodinsisustusketju JYSK on tunnettu inspiroivasta ja laajasta skandinaavisesta valikoimastaan, joka ilahduttaa asiakkaita ympäri maailmaa. Varmistaakseen, että tuotteet ovat jatkossakin edullisia ja kilpailukykyisiä, JYSK on laskenut yli viidensadan tuotteen hintaa Suomessa.

JYSKin koko liiketoiminnan valikoima muodostuu yli 4000 erilaisesta tuotteesta, mukaan lukien nukkumisen tuotteet, huonekalut, puutarhakalusteet, tekstiilit ja kodinsisustustuotteet maljakoista mattoihin. Laaja valikoima tuotteista kantaa Aina edullinen -hintaa, jossa hinta on vahvistettu erityisen kilpailukykyiselle tasolle. Vuoden 2023 aikana JYSK lisäsi näiden valikoimaa 300 tuotteella, 1 200 tuotteesta 1 500 tuotteeseen. Määrä kattaa lähes 50 % koko JYSK-myymälän esillä olevasta valikoimasta.

Uusi inventaarioraportti paljastaa, että yli viidensadan tuotteen hinta on laskenut viime vuoden maaliskuusta tämän vuoden maaliskuuhun.

Osana JYSKin missiota on tuoda skandinaaviset laatutuotteet kaikkien ulottuville.

"Haluamme olla aina asiakkaiden ensisijainen valinta kodin sisustamisessa. Viime vuosina meidän, kuten monien muidenkin yritysten, koko liiketoiminnan kustannukset ovat nousseet, osittain inflaation ja maailmanlaajuisen epävarmuuden vuoksi. Yrityksenä olemme kattaneet suurimman osan näistä kustannuksista varmistaaksemme, että hintamme pysyvät aina kilpailukykyisinä. Tästä syystä olemme alentaneet jo entisestään edullisia hintojamme suosituissa laatutuotteissa", sanoo Jørgen Lund, JYSKin Executive Vice President of Marking, Sales and Expansion.

"Meidät tunnetaan upeasta skandinaavisesta valikoimasta nukkumisen ja asumisen saralla, ja liiketoimintamallimme on, että suosittuja tuotteita on aina myynnissä erittäin edulliseen hintaan. Haluamme asiakkaiden luottavan jatkossakin, että hintamme ovat aina kilpailukykyisiä. Siksi olen erittäin iloinen siitä, että voimme alentaa monien tuotteidemme hintoja", Jørgen Lund sanoo.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.