JYSKin uusi joulukuvasto vie ajatukset jouluun

JYSKin uusi joulukuvasto vie ajatukset jouluun

JYSK on julkaissut uuden digikuvaston, joka esittelee runsaasti inspiraatiota jouluisen sisustuksen luomiseksi.

JYSKin uudessa joulukuvastossa on runsaasti inspiroivia kuvia, joiden avulla voi luoda kodikkaan ja lämpimän tunnelman kotiin. Kuvastossa esitellään mm. LED-valoja ja kynttilöitä, pehmeitä tekstiilejä kauden sesonkiväreissä sekä runsaasti erilaisia koristeita niin kodin kuin joulukuusenkin koristelemiseen.

Joulutuotteet ovat myynnissä kaikissa Suomen JYSK -myymälöissä.

Tutustu JYSKin joulukuvastoon täältä.

Lisää painokelpoisia joulutuotteiden kuvia löydät täältä.

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t

Riikka Nuutinmäki

Lehdistön yhteyshenkilö Sales & Marketing Manager JYSK Suomi JYSK valikoima, trendit, kuvatiedustelut +358 400 719924

Julkaisuun liittyvää sisältöä:

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen kodintuotteiden jälleenmyyjä skandinaavisilla juurilla, minkä ansiosta sisustus on helppoa joka huoneessa, missä tahansa kodissa tai puutarhassa.
Yli 3100 myymälällä ja 50:llä verkkokaupalla eri maissa, on JYSKillä aina ollut huipputarjouksia ja asiantuntevaa palvelua lähellä, riippumatta siitä millä tavalla asiakas haluaa tehdä ostoksensa.
Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 28 500 kollegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto on 5,255 miljardia euroa tilikaudella 2020/21.
JYSKin liikevaihto on 4,4 miljardia euroa tilikaudella 2020/21.