Loppukesän lukuvinkit PR:stä ja viestinnästä

Blogikirjoitus -

Loppukesän lukuvinkit PR:stä ja viestinnästä

Suurin osa organisaatioista toimii tällä hetkellä vajaamiehityksellä, töissäolijoilla on ehkä mahdollisuuden kuroa kiinni rästissä olevia töitä. Hae näkemyksiä ja inspiraatiota uusiin haasteisiin, jotka tulevat syksyllä, lue lisää suosituimmista aiheistamme.

Kriisikommunikaatio
COVID-19: n aiheuttama ensimmäinen aalto on takanapäin, mutta kukaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo mukanaa. Hyödyntäkää elokuun rauhalliset päivät ja on korkea aika päivittää kriisiviestintäsuunnitelma, jos sitä ei tullut keväällä tehtyä. Muista säätää se kaikkien oppien mukaan, jotka olet tehnyt parin viime kuukauden aikana.

Tarinankerrontaa
Vahvat tuotemerkit selviävät todennäköisemmin kriiseistä. Todistettu menetelmä tuotemerkkien vahvistamiseksi on tarinankerronta, jossa yrityksen "miksi" on tärkeämpää kommunikoida kuin "mitä".

Tarinankerronnan tekniikoista on paljon opittavaa. Aloita vaikka lukemalla nämä kolme blogikirjoitusta:

Webinaari: Keskustelimme yhdessä kolmen asiantuntijan kanssa siitä, miksi tarinankerronta sosiaalisessa mediassa on tärkeää, ja jaamme parhaita käytäntöjämme. Nauhoitetun Webinaarin löydät täältä!

Auttamme sinut alkuun, meillä on malli, jonka avulla voit perustaa tarinankerronnan strategian ja kehyksen yrityksellesi. Mallin löydät täältä.

Hyvää loppukesää!

Mynewsdesk Suomi

Customer Success Team Mynewsdesk LinkedIn

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.