Ohita
Panasonicin Mynewsdesk Uutishuone on shortlistattu The Digital Impact Awardsissa Lontoossa

Uutinen -

Mynewsdeskin Panasonicille rakentama Uutishuone on shortlistattu The Digital Impact Awardsissa kategoriassa: "Best Use of Digital to aid Media Relations".

Kilpailussa palkitaan yrityksiä, jotka ovat parhaiten ja innovatiivisimmalla tavalla hyödyntäneet verkkoa ja digitaalisa alustoja viestinnässään.

Panasonic avasi Mynewsdesk Uutishuoneensa Isossa-Britanniassa vuonna 2013 samalla, kun he uusivat verkkosivunsa. Mynewsdeskin toimittama Uutishuone on integroitu kiinteäksi osaksi Panasonicin kotisivuja ja sen kävijämäärä on kasvanut tasaisesti joka kuukausi.

Panasonicin Uutishuone on heidän viestinnän keskus, josta toimittajat, bloggarit ja sidosryhmät voivat helposti löytää viimeisimmät uutiset, blogit, kuvat, infografiikat ja videot.

Sisällön selailu, lataaminen ja jakaminen on helppoa, Panasonicin, kuten kaikkien Mynewsdeskin asiakkaiden Uutishuone on toteutettu responsiivisella käyttöliittymällä, joka mahdollistaa niin mobiili, kuin tablettikäyttäjienkin saumattoman käytön. Uutishuone kerää kaiken Panasonicin sisällön samalle interaktiiviselle alustalle, josta tietoa on helppo seurata ja tilata. Uutishuoneesta löytyy uutisten lisäksi esimerkiksi viimeisimmät Facebook ja Twitter päivitykset, tuotejulkistukset ja tapahtumat sekä Panasonicin yritystiedot ja yhteiskunnalliset projektit.

Kilpailun tuomarit koostuvat johtavista digitaalisen viestinnän asiantuntijoista ja he julkaisevat voittajat 21. lokakuuta Lontoossa. Muut shortlistatut yritykset samassa kategoriassa ovat Adidas ja Centrica.

Vieraile Panasonicin Uutishuoneessa

Lisätietoa kilpailusta: http://www.digitalimpactawards.com/shortlist/

Kilpailun järjestää Communicate magazine, joka on yritysviestinnän ammattilaisille suunnattu lehti. http://www.communicatemagazine.co.uk/

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.