Runsasproteiiniset Nutrilett-uutuudet painonhallinnan avuksi

Runsasproteiiniset Nutrilett-uutuudet painonhallinnan avuksi

Säännöllisen ateriarytmin ylläpitäminen kiireisessä arjessa on monelle vaikeaa. Töiden jälkeen tekisi mieli napata mukaan suklaapatukka kaupan kassalla jonottaessa tai jos lounas on jäänyt töissä väliin, niin iltapäivällä on niin kova nälkä, että on pakko suunnata kohti pikaruokaravintolaa tai syödä kotona jääkaappi tyhjäksi.

Painonhallintaan saa helposti tukea Nutrilett-ateriankorvikkeista. Ne ovat terveellisempi vaihtoehto kuin rasvainen ruoka ja naposteltavat herkut. Nutrilett-ateriankorvikkeista saa energiaa myös ennen jumppaan menoa tai sen jälkeen. Tuotteet sisältävät tarvittavan määrän vitamiineja, kivennäisaineita, rasvahappoja ja proteiinia. Näin ei tarvitse laskea itse saako tarpeeksi tärkeitä ravintoaineita. Ateriankorvikkeet myös sisältävät pureskeltavaa, millä on vaikutusta kylläisyydentunteeseen. Myös ruoan kiinteämpi olomuoto lisää kylläisyydentunnetta.

Nutrilett Eat Well -sarja laajentuu kolmella uutuudella: Ruokaisilla Nutrilett Eat Well Italian Soup ja Eat Well Chicken Noodle Soup -ateriankorvikekeitoilla sekä Eat Well Chocolate Mousse -välipalavanukkaalla. Keitot sisältävät proteiinia 14–18 g ja energiaa 204–252 kilokaloria. Niihin lisätään lämmintä vettä ja nautitaan saman tien. Laihduttajan ”hyvä herkku” Chocolate Mousse -välipalavanukas puolestaan sisältää proteiinia 8,8 g and energiaa 102 kilokaloria. Tuotteeseen lisätään kylmää vettä ja annetaan jähmettyä jääkaapissa kolme minuuttia.

Nutrilett-tuotteet sisältävät runsaasti hyvälaatuista proteiinia joko soija- tai maitopohjaisena proteiinina tai niiden yhdistelmänä. Proteiinilla on suuri merkitys painonhallinnassa, sillä proteiinimäärän nostaminen tasolle 15–25 E% (osuus kokonaisenergiasta) helpottaa ruokavalion noudattamista ja laihtumista, koska proteiini pitää hyvin yllä kylläisyyden tunnetta.

Kuva- ja tekstimateriaalia Axelluksen mediapankista tämän linkin kautta.

Axellus Oy on Suomen johtava terveystuotteiden markkinoija ja alan vastuullinen kehittäjä. Tarjoamme helppokäyttöisiä ja terveyttä edistäviä tuotteita ja palveluita pohjoismaiseen ravitsemusosaamiseemme perustuen. www.axellus.fi