Psst... Vileda lahjoittaa jokaisesta Wettex Kummit -liinasta 10 senttiä lasten ja nuorten mielenterveystyöhön

Vileda on jo kuudetta kertaa mukana tukemassa lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Tänäkin vuonna jokaisesta ostetusta Wettex Soft&Fresh Kummit -kampanjaliinasta lahjoitetaan Lastenklinikoiden Kummien kautta 10 senttiä lasten ja nuorten mielenterveystyön tukemiseen. Kokonaispotti on kivunnut vuosien saatossa jo yli 70 000 euron. Ja tänä syksynä potti vain kasvaa!

Loppukesästä ja syksyllä kaupoista löytyy jälleen erikoiserä Suomen suosituinta sieniliinaa, Wettex Soft&Fresh Kummit –liinaa, joka on nyt puettu herkkään sydänkuosiin. Liinaan on Teemu-nallen lisäksi painettu sanat: Rakkaus, Läheisyys, Kunnioitus ja Ystävyys. Valittavana on kaksi kivaa värivaihtoehtoa: lämmin oranssi tai raikas valkoinen. Kumpi on suosikkisi? Valitse vaikka molemmat ja olet mukana tukemassa tärkeää työtä: lasten ja nuorten mielenterveyttä.

Kampanjaliina, kuten muutkin perinteiset Wettex-liinat, on 100 prosenttisesti biohajoava luonnontuote. Wettex® Soft&Fresh Limited Edition ”KUMMIT” löytyy myymälöistä loppukesällä 2015. Suositushinta on 2,90€.

• siivousliinat
  • sieniliina
  • keittiö
  • keittiöliina
  • wettex

Freudenberg Household Products on tuotekehityksen ja innovaatioiden saralla maailman johtava mekaanisten siivoustuotteiden valmistaja, jonka päätuotemerkkejä Suomessa ovat Vileda® ja Wettex®. Tuotteet voidaan jakaa pääosin lattioiden ja muiden pintojen hoitoon (mopit, siivousliinat, -sienet ja -harjat), siivouskäsineisiin, vaatehuoltoon sekä ammattisiivouksessa lisäksi siivousvaunuihin ja jätehuoltoon. Freudenberg Household Products panostaa jatkuvaan tuotekehitykseen pyrkimyksenään olla siivoustuotteiden edelläkävijä ja suunnannäyttäjä maailmassa, niin kotitalous- kuin ammattisiivouksessakin. Yritys on osa yli 160-vuotiasta saksalaista perheyritystä, monialakonserni Freudenberg Groupia, jonka liikevaihto vuonna 2014 oli 7 miljardia euroa ja jossa työskentelee yli 40 000 työntekijää.