Tiedote -

Apple valitsi nettijoogastudio Yogaian Apple TV sovelluksen maailman parhaiden joukkoon – kaikissa pohjoismaissa.

Apple julkaisi alkuvuodesta Best of 2016 -kokoelman, jonne on valittu mukaan maailman parhaat sovellukset. Listalla olevat yritykset hyödyntävät teknologiaa ainutlaatuisella tavalla.

Yogaia komeilee taas mukana kaikissa pohjoismaisissa Apple Storeissa. Tällä kertaa mukaan valittiin vuonna 2016 lanseerattu Yogaian Apple TV sovellus, jonka avulla olohuone muuttuu joogasaliksi hetkessä.

Nettijoogastudio Yogaia on vahvasti kasvava suomalainen start-up, joka voittanut useita palkintoja koti-Suomessa ja maailmalla. Palkintoihin kuuluvat mm. Vuoden Palveluteko 2016, Paras Mobiilipalvelu 2015, Apple Best of 2015, Vuoden Liikuntatuote 2014. Yogaiassa työskentelee noin 15 henkilöä Helsingissä ja Lontoossa.

Kaisa Soininen

Chief Product Officer

+358-50-3870510

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• yogaia
  • jooga
  • apple

Nappaa joogastudio taskuusi tai muuta olohuoneesi treensisaliksi. Yogaia tarjoaa vuorovaikutteisia livetunteja kotiisi tietokoneen, tabletin tai kännykän välityksellä. Käytössäsi on joka viikko yli 100 uutta tuntia kellon ympäri. Joogaa kun sinulle sopii!