Yogaia palkittiin Vuoden Palveluteko 2016 - kilpailussa.

Nettijoogastudio Yogaia ja ”uuden ajan työnvälitystoimisto” Industryhack palkittiin Vuoden Palveluteko 2016 kilpailussa. Jaettavan palkinnon jakoi suomalaista palvelututkimusta ja sen soveltamista yrityksissä ja yhteiskunnassa edistävä Finnish Service Alliance -yhdistys.

Suomalainen Yogaia on maailman ensimmäinen nettijoogapalvelu, joka tarjoaa interaktiivisia live-tunteja ihmisten olohuoneisiin ympäri maailman. Live-joogatunnilla Yogaian ohjaaja voi antaa osallistujille kannustusta ja ohjausta omaan joogaharjoitukseen web-kameran välityksellä. Interaktiivisille live-tunneille voi osallistua tietokoneen, tabletin ja kännykän välityksellä. Tunnit nauhoitetaan ja tallenteet ovat asiakkaiden käytössä 24/7. Yogaia on palkittu aikaisemmin - Vuoden Liikuntatuote ja Suomen Paras Mobiilipalkinto 2015 - kilpailussa. Vuonna 2015 Apple valitsi Yogaian maailman parhaiden mobiilipalveluiden joukkoon yli 10 markkinalla.

"Yogaia ja Industryhack ovat hyviä esimerkkejä palveluteoista, ei vain ideoista. Molemmat palkituista ovat saaneet aikaan merkittäviä ja moderneja palveluparannuksia. Yogaia on löytänyt uudenlaisia tapoja ylläpitää fyysistä ja henkistä hyvinvointia saamalla ihmiset liikkumaan digitaalisten välineiden kautta - aivan uudella tavalla." kertoo Leena Alakoski, Finnish Service Alliancen puheenjohtaja.

Vuosittain jaettavalla palkinnolla Finnish Service Alliance haluaa nostaa esille menestyksekkäitä palvelujen uudistajia ja korostaa palveluinnovaatioiden merkitystä yhteiskunnalle ja yritysten menestymiselle.

Vuoden Palveluteko 2016 –palkinnot jaettiin Service Day 2016 -tapahtumassa Tampereella 15.9.2016. Palkinnon otti vastaan Yogaian Head of Customer Happiness Henriikka Raussi. Lisätietoa ServiceDay2016 tapahtumasta löydät täällä.

Lisätietoja:

Henriikka Raussi, Head of Customer Happiness, Yogaia

henriikka.raussi@yogaia.com

p. +358-40-8409187

Leena Alakoski, Puheenjohtaja, Finnish Service Alliance

leena.alakoski@laurea.fi

• Terveys, sairaanhoito, lääketiede

• yogaia
  • asiakaspalvelu
  • jooga

Yoogaia on uuden ajan joogapalvelu, jonka livetunneille voi osallistua vaikka omassa olohuoneessa. Palvelun käyttöä varten tarvitaan vain nettiyhteys ja tietokone, tabletti tai kännykkä.