Uusi omega-3-ravintolisä lapsille testipohjaisen ravitsemuksen edelläkävijöiltä

Uusi omega-3-ravintolisä lapsille testipohjaisen ravitsemuksen edelläkävijöiltä

Skandinaviasta kotoisin oleva maailmanlaajuinen terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys, joka muutti kalaöljyjen tulevaisuutta mullistavilla BalanceOils-tuotteilla, tuo nyt markkinoille ensimmäiset lapsille tarkoitetut tuotteet, jotka ovat osa yrityksen testipohjaista lähestymistä henkilökohtaiseen terveyteen ja hyvinvointiin.

Tänä päivänä lähes 6,3 miljardia ihmistä ei saa riittävästi omega-3-rasvahappoa ravinnostaan kokonaistautitaakan mukaan.Länsimainen ruokavaliomme ei ole enää yhtä ravitseva, ja useimmat lapset eivät syö riittävästi kalaa. Kansanterveyslaitoksen mukaan 80 %:lla eurooppalaista lapsista on omega-3-rasvahapon puutos ja Yhdysvalloissa luku on jopa 94 %. Siksi yhä useampi vanhempi käyttää lisäravinteita täyttääkseen ravitsemuspuutokset.

Zinzinon uudessa BalanceOil Tutti Frutti -tuotteessa on raikas ja allergiaystävällinen tuoksu vadelman, mintun, sitruunan, päärynän ja laventelin vivahteilla. Se perustuu samaan ainutlaatuiseen sekoitukseen kuin muut Polyphenol Omega Balance -ravintolisät, sisältäen puhdasta ja ensiluokkaista kalaöljyä ja ekstraneitsytoliiviöljyä, jonka tiedetään sisältävän runsaasti luonnon antioksidantteja.

Kaikki BalanceOils-tuotteet on saatavilla erimakuisina, nestemäisinä ja kapseleina. Saatavilla on myös vesiliukoinen vaihtoehto ja vegaaninen koostumus. Uudet helposti nieltävät maut sisältävät tarkat annostussuositukset lapsille heidän omega-3-tarpeensa täyttämiseksi, ja se palauttaa turvallisesti ainutlaatuisen rasvahappotasapainon samalla tukien normaalia immuuni-, silmä- ja aivotoimintaa.

Uskollinen Zinzinon kokonaisvaltaiselle näkemykselle henkilökohtaisesta terveydestä, heidän lippulaivatuotteensa kasvavassa kuivaveritestien tuotevalikoimassa on BalanceTest, joka tarjoaa tärkeitä omega-3-seulontoja ikäryhmille sopivilla kohdearvoilla. Sekä aikuisten että lasten on löydettävä yksilöllinen omega-6:3-suhde ja ainutlaatuinen rasvahappoprofiili voidakseen käyttää ravintolisiä, jotka vastaavat heidän tarpeitaan.

• Nykypäivän omega-3-suositusten ohjeet perustuvat aikuisten tarpeisiin ja heidän rasvahapposuhteeseensa, sanoo tohtori Emmalee Gisslevik, Zinzinon tutkimuksen ja kehityksen asiantuntija. Lasten aineenvaihdunta on nopeampaa, immuunijärjestelmä on kehittymättömämpi ja solut jakautuvat nopeammin. Näistä jokainen vaikuttaa veren yleiseen omega-suhteeseen. Kaikki kehoja ei ole luotu yhdenvertaisiksi, ja lapset tarvitsevat erityisiä annostussuosituksia. Painotaulukko ei aina ole riittävä opas, ja siitä syystä tämä uusi julkaisu on tärkeä panos omega-3-markkinoille, tohtori Gisslevik kertoo.

BalanceOil Tutti Frutti- ja BalanceTest-tuotteet ovat nyt saatavilla koko perheelle Zinzinolta. Lue lisää kotona suoritettavan kuivaveritestin tuotevalikoimasta ja Zinzinon uraauurtavista lisäravinteista osoitteesta zinzino.com

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:

Dag Bergheim Pettersen, Zinzinon toimitusjohtaja, +47 (0) 932 25 700, dag@zinzino.com

Gabriele Helmer, markkinointijohtaja, +46 (0)72 215 8581, gabriele.helmer@zinzino.com

Ilmaiset kuvat julkaisuja varten:

Zinzino on skandinaavinen, maailmanlaajuisesti toimiva yhtiö, joka myy tuotteita suoraan kuluttajille ja on erikoistunut testipohjaiseen, yksilölliseen ravitsemukseen. Se on pörssissä noteerattu julkinen osakeyhtiö, ja sen osakkeet on listattu Nasdaq First North Premier Growth Marketissa. Yhtiön tieteelliseen näyttöön perustuvia ravintolisiä on saatavana yli sadalla markkina-alueella eri puolilla maailmaa. Zinzino omistaa norjalaisen BioActive Foods AS -tutkimusyksikön ja norjalaisen Faun Pharma AS -tuotantoyksikön. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Göteborgissa, Ruotsissa. Lisäksi sillä on sivukonttoreita Euroopassa, Aasiassa, Yhdysvalloissa ja Australiassa.