Ohita
Zinzino auttaa ymmärtämään omaa terveyttä entistä paremmin uudella D-vitamiinitestillä ja -valmisteella

Tiedote -

Zinzino on maailmanlaajuisesti toimiva skandinaavinen terveys- ja hyvinvointibrändi. Yhtiö on ottanut tavoitteekseen palauttaa D-vitamiinin puutoksesta kärsivät ihmiset takaisin oikeille raiteille uusimmalla lisäyksellään testipohjaiseen ravitsemusstrategiaansa. Uusi tieteellinen kotona tehtävä verikoe kertoo henkilön D-vitamiinitason, ja uusi täysin luonnollinen ja vegaaninen ravintolisä puolestaan auttaa joko säilyttämään nykyisen tason tai parantamaan sitä.

Yli miljardin ihmisen arvioidaan parhaillaankin kärsivän D-vitamiinin puutoksesta, eikä suurin osa heistä edes tiedä asiasta. Aurinko on luonnollisin D-vitamiinin lähteemme, mutta elämäntyylimme, ikämme, käyttämämme aurinkosuojatuotteet, ihotyyppimme ja jopa asuinpaikkamme voivat vaikuttaa ihomme kykyyn käynnistää D-vitamiinin synteesiä. Tämä vaikuttaa elimistömme immuunijärjestelmän terveyteen sekä sen kykyyn imeä kalsiumia ja pitää luustomme terveenä ja lihaksemme toimivina. D-vitamiinin tarpeemme ovat yksilöllisiä, eivätkä ne pysy jatkuvasti samoina. Meidän täytyykin siksi tarkkailla D-vitamiinitasoamme ympäri vuoden, jotta pysymme selvillä siitä, mikä se kulloinkin on.

Tämä uusi kotona tehtävä verikoe vahvistaa Zinzinon asemaa yksilöllisen ravitsemuksen edelläkävijänä. Testi edistää ennaltaehkäisevää terveydestä huolehtimista - yksilöllisesti. VitaminD Test kertoo, onko oma D-vitamiinitaso kunnossa vai onko sitä tarpeen nostaa. Se on täysin luottamuksellinen ja tieteeseen perustuva testi, jonka mukana toimitetaan selkeät ohjeet helposti ymmärrettävillä kuvilla. Lisäksi käyttäjät saavat testin pohjalta luodut yksilölliset suositukset. Jokaisen testin analysoi Vitas Analytical Services, Norjassa toimiva riippumaton GMP-sertifioitu laboratorio ja maailman johtava kuivaveripisaratestaukseen erikoistunut yhtiö.

-  Tämä on erittäin innostava uusi askel kunnianhimoisessa tavoitteessamme muuttaa terveyden käsitettä ja antaa ihmisille työkaluja, joiden avulla he voivat pitää henkilökohtaisen hyvinvointinsa ohjat omissa käsissään, kertoo Dag Bergheim Pettersen, Zinzinon toimitusjohtaja. Yksilöllisten verikokeiden tarjoaminen on luonnollinen osa ravintolisien valikoimaamme. Olemme kulkeneet testipohjaisen ravitsemuksen etujoukoissa nyt jo vuosikymmenen ajan. Jokapäiväinen mottomme onkin, ettei terveellisemmän elämäntavan kuulu perustua arvailulle.

Dag Bergheim Pettersen nostaa esiin myös seuraavan tosiseikan: lukuisat ihmiset ovat kirjaimellisesti pimeydessä tämän tärkeän ”aurinkovitamiinin” ymmärtämisestä sekä niistä yksilöllisistä ratkaisuista, joita tarvitaan omasta D-vitamiinitasosta huolehtimiseen.

– Haluamme toimia inspiraationa ja avainvaikuttajana D-vitamiinin vallitsevan tilan muuttamisessa. Useimmat muutkin testit kertovat ihmisille heidän tilanteensa, mutta me kerromme myös, mitä he voivat tehdä sille terveytensä kohentamiseksi pitkällä tähtäimellä.

Zinzino suhtautuu terveyteen aina kokonaisvaltaisesti. Siksi myös VitaminD Test on tarkoitettu ensimmäiseksi vaiheeksi käytettäväksi yhdessä ZinoShine+:n, täysin luonnollisen ravintolisän kanssa. Se sisältää laajakirjoista magnesiumia sekä vegaanista D3-vitamiinia sen kaikkein bioaktiivisimmassa muodossa. ZinoShine+:n annostusta voidaan helposti ja luonnollisesti sovittaa vuoden mittaan sen mukaan, mikä kulloinenkin D-vitamiinitaso VitaminD Test -testin mukaan on.

VitaminD Test ja ZinoShine+ ovat nyt tilattavissa Zinzinolta. Lue lisää Zinzinon koko tuotevalikoimasta ja tilausten tekemisestä osoitteessa zinzino.com.

Yhteydenotot lisätietoja varten:

Dag Bergheim Pettersen, toimitusjohtaja, +47 (0) 932 25 700, dag@zinzino.com

Gabriele Helmer, markkinointijohtaja, +46 (0)72 215 8581, gabriele.helmer@zinzino.com

Ilmaiset kuvat julkaisuja varten:

Marcus Tollbom, marcus.tollbom@zinzino.com

Kategoriat

Zinzino on skandinaavinen, maailmanlaajuisesti toimiva yhtiö, joka myy tuotteita suoraan kuluttajille ja on erikoistunut biomarkkeripohjaiseen, yksilölliseen ravitsemukseen. Se on pörssissä noteerattu julkinen osakeyhtiö, ja sen osakkeet on listattu Nasdaq First North Premier Growth Marketissa. Yhtiön testipohjaisia, tieteelliseen näyttöön perustuvia ravintolisiä on saatavana yli 100 markkina-alueella eri puolilla maailmaa.

Zinzino omistaa norjalaisen BioActive Foods AS -tutkimusyksikön ja norjalaisen Faun Pharma AS -tuotantoyksikön. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Ruotsissa Göteborgissa, ja sillä on sivukonttorit Suomessa, Latviassa, Norjassa, Yhdysvalloissa, Australiassa, Hongkongissa, Malesiassa ja Intiassa.

Lehdistön yhteyshenkilö CMO +46 72 215 85 81

Tervetuloa Zinzino !

Olemme testipohjaisen ja yksilöidyn ravitsemuksen edelläkävijöitä Skandinaviasta. Tehtävämme on tuoda tasapainoa maailmaan – yksi henkilö kerrallaan. Aloita terveysmatkasi uraauurtavilla ja tieteellisesti todistetuilla ratkaisuilla, jotka tukevat uuden sukupolven ravitsemusta.

421 32 Västra Frölunda