Zinzino tulevaisuuden terveyden johtopaikalle HbA1c-testillä ja elämäntapa-arvioinnilla

Skandinaviasta kotoisin oleva maailmanlaajuinen terveyteen ja hyvinvointiin keskittyvä yritys aikoo valloittaa heikkenevän terveyden ja kroonisten sairauksien kasvavan trendin testipohjaisen ravitsemusstrategian uudella lisäyksellä. Ihmisiä kehotetaan terveyttä tukeviin toimiin arvioimalla tämänhetkisiä pitkäaikaisia verensokeritasoja elämäntapavalinnoissaan.

Zinzinon HbA1c-testi ja Elämäntapa-arviointi tarjoavat kattavat ja yksilölliset ohjeet kestäville elämäntavoille ja terveelliselle tulevaisuudelle, perustuen syvälliseen riskianalyysiin ja -arviointiin. Tämä tieteellinen, kotona suoritettava kuivaveritesti sisältää yksityiskohtaisen kyselyn ruokavaliosta, liikunnasta ja yleisistä tottumuksista. Yhdistetyt terveys- ja elämäntapamerkinnät kuvaavat kokonaisterveyspisteitä yksilöllisillä suosituksilla terveyden ylläpitämiseksi tai parantamiseksi.

Meidän on toimittava ennakoivasti, sillä terveydentilamme ei ole vakio

Zinzino pyrkii olemaan johtavassa asemassa ennaltaehkäisevässä ja kestävässä terveydessä tarjoamalla tosiasioihin perustuvaa tietoa ja yksilöllisiä ratkaisuja ihmisille, jotka ovat matkalla kohti parempaa huomista; testipohjaisella ravitsemusstrategialla ja sen merkityksellä. Sekä testin että kyselyn yhdistetyt tiedot tarjoavat uusia näkemyksiä henkilön elämäntarinaan, ja toimivat heidän pitkäaikaisen terveyden vertailuarvomittana.

• Annamme ihmisille mahdollisuuden pohtia, onko heidän nykyinen elämänsä kestävällä pohjalla tai onko mahdollisesti aika pysähtyä ja tehdä ennakoivia valintoja tulevaisuutta ajatellen, kertoo tohtori Colin Robertson, Zinzinon tieteellisen tutkimuksen asiantuntija.
  • Pitkäaikaiset verensokeritasot voivat olla oikeissa arvoissa tänään, mutta terveys ei ole pysyvä tila. Ruokavalion ja tottumusten muutokset voivat aiheuttaa seurauksia yleiseen terveyteesi, tohtori Robertson selittää. Testi itsessään ei ole ainutlaatuinen, mutta tapa, jolla yhdistämme henkilökohtaisen terveysarvioinnin ja ohjeistuksen tulokset, on. Testin pätevyys ja tarkkuus on vertaansa vailla, ja se on yhdenmukainen saatavilla olevien tiukkojen lääketieteellisten menetelmien kanssa. Perinpohjainen elämäntapakysely tarjoaa näkemyksiä alueisiin, joita ei voida havaita verinäytteessä.

Julkaisu tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden niille, jotka haluavat arvioida elämäänsä uudelleen ja ottaa terveellisemmän tulevaisuuden ensiaskeleet. Se vie Zinzinon aseman testipohjaisen ja yksilöllisen ravitsemuksen edelläkävijöinä seuraavalle tasolle, ja sen on määrä kasvattaa kokonaisvaltaista myyntiä ja voittoa.

Zinzino haluaa parantaa ja innostaa pitkäaikaisen terveyden, hyvinvoinnin ja kuntoilun maailmanlaajuista viestintää lisäämällä terveysstrategioiden julkista tietoisuutta ja esittämällä parempia henkilökohtaisia näkemyksiä parhaista käytännöistä.

HbA1c-testi ja Elämäntapa-arviointi on nyt mahdollista tilata Zinzinolta. Lue lisää kotona suoritettavan kuivaveritestin tuotevalikoimasta ja Zinzinon uraauurtavista lisäravinteista osoitteesta zinzino.com

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:

Dag Bergheim Pettersen, toimitusjohtaja, +47 (0) 932 25 700, dag@zinzino.com

Gabriele Helmer, markkinointijohtaja, +46 (0)72 215 8581, gabriele.helmer@zinzino.com

Ilmaiset kuvat julkaisuja varten:

Zinzino on skandinaavinen, maailmanlaajuisesti toimiva yhtiö, joka myy tuotteita suoraan kuluttajille ja on erikoistunut testipohjaiseen, yksilölliseen ravitsemukseen. Se on pörssissä noteerattu julkinen osakeyhtiö, ja sen osakkeet on listattu Nasdaq First North Premier Growth Marketissa. Yhtiön tieteelliseen näyttöön perustuvia ravintolisiä on saatavana yli sadalla markkina-alueella eri puolilla maailmaa. Zinzino omistaa norjalaisen BioActive Foods AS -tutkimusyksikön ja norjalaisen Faun Pharma AS -tuotantoyksikön. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Göteborgissa, Ruotsissa. Lisäksi sillä on sivukonttoreita Euroopassa, Aasiassa, Yhdysvalloissa ja Australiassa.