Löfbergs ottaa paikan Suomen kansallisnäyttämöllä

Löfbergs ottaa paikan Suomen kansallisnäyttämöllä

Kahvipaahtimo Löfbergs jatkaa kasvuaan Suomessa. Vuonna 2013 myynti hotelleihin, ravintoloihin ja kahviloihin kasvoi 30 prosentilla, ja uusien asiakkaiden määrä jatkaa kasvuaan. Nyt on myös varmistunut, että Helsingin kansallisteatterin vieraat saavat jatkossa nauttia ruotsalaisen kahvipaahtimon kahvia.

- On upeaa kasvattaa markkinoita Suomessa, joka kuuluu maailman suurimpiin kahvinjuojamaihin. On kunnia-asia päästä Suomen kansallisnäyttämölle, Löfbergsin myyntijohtaja Per Grahn iloitsee.

Helsingin kaupunginteatteri perustettiin vuonna 1964. Se on Suomen suurin teatteri, jossa esitetään 1 100 esitystä vuosittain ja jonka kävijämäärä on 350 000 kävijää vuosittain. Tarjoilusta vastaa Sodexo.

- Ensinnäkin on kyse siitä, että Löfbergsin kahvi on todella pidettyä ja herkullista. Toiseksi kaikki kahvimme on luonnonmukaisesti viljeltyä, Satu Kacer, ravintolapäällikkö at lta toteaa.

Nimekkäitä asiakkaita
Löfbergsin suomalaisiin asiakkaisiin kuuluu muun muassa Sodexo, Scandic, Hilton ja joukko kuuluisia ravintoloita, kuten Café Strindberg, Elite ja Hans Välimäen ravintolat. Sen lisäksi Löfbergs on noin miljoona kävijää vuosittain viihdyttävän Hartwall Areenan virallinen kahvikumppani.

- Toivomme ja uskomme, että menestyksemme Suomessa jatkuu. Jatkamme panostustamme ja pyrimme houkuttelemaan yhä enemmän asiakkaita, Per Grahn sanoo.

Lisätietoja:
Per Grahn, myyntijohtaja, Out of Home, Löfbergs, puh. +46 (0)54 14 01 46

Topics

Löfbergs is one of the largest family-owned coffee roasters in the Nordic countries. The company has 300 employees and a turnover of SEK 1.5 billion. The head office is situated in Karlstad, Sweden and the company has its own roasting-houses in Sweden, Norway, Denmark and Latvia. The company was founded in 1906 and is today one of the world's largest importers of ecological and Fairtrade labelled coffee. Löfbergs also owns the tea brand Kobbs.

Press contact Head of Group PR & Communications +46 703 55 64 22

Welcome to Löfbergs!

The Swedish based coffee group Löfbergs is a Family Business founded in 1906. We are 340 coffee lovers operating in ten core markets in Europe, sharing the passion for taste, trends and sustainability. We have a turnover of SEK 2,7 billion and is one of the world's largest purchasers of organic and Fairtrade-labeled coffee. The group includes the brands Löfbergs, Peter Larsen Kaffe and Kobbs.