Leitz TruSens luftrenser renser luften hjemme

Frisk luft hjemme

Kan du se luften din? La Leitz TruSens luftrensere vise deg. Kontrollpanelet på maskinen informerer deg om kvaliteten på luften du puster inn. Den overvåker luftkvaliteten i hele rommet, ikke bare i nærheten av luftrenseren. TruSens sender ut ren luft i flere retninger, og renser luften med 360 graders DuPont™ -filtrering.

Leitz TruSens luftrensere finnes i tre størrelser for rom på  23, 35 og 70 kvadratmeter.

De to største modellene har en avansert SensorPod som du plasserer et annet sted i rommet enn luftrenseren. Denne overvåker luftkvaliteten i rommet og sender data tilbake til luftrenseren. Kontrollpanelet vil hele tiden vise deg hvor god kvalitet det er på luften i rommet.

Les mer om TruSens her

TruSens stimulerer til et sunnere inneklima

Det er viktig å unngå spredning av bakterier og virus. TruSens fremmer et sunt miljø ved å redusere antall bakterier og virus som sprer seg i hele hjemmet eller på kontorlokalet. PureDirect-luftstrømmen sirkulerer luften i hele rommet, og unngår stillestående luft der det er lettere for bakterier og virus å vokse.

DuPont™ HEPA-filtrering fanger opp svevestøv ned til 0,3 mikron. Dette øker muligheten for at bakterier og virus fanges inn i filtersystemet i luftrenseren. UV-lampen inni maskinen hemmer og reduserer virus og bakterier som kommer inn i maskinen slik at de ikke kan formeres og spres videre. Mikroskopiske luftbårne organismer som kan formere seg og forårsake vondt lukt, blir fanget i filtersystemet til luftrenseren. UV-lys reduserer den negative effekten av disse mikroorganismene ved å gjøre dem inaktive. UV-lys dreper og hemmer veksten til bakterier, virus og protozoer (encellede organismer). Med TruSens luftrensere i ditt hjem legger du grunnlaget for en sunnere inneklima, med bedre luftkvalitet.

Leitz TruSens kan du kjøpe på Komplett.no

Kategorier

Esselte AS er en del av ACCO Brands. Vi har lang tradisjon i å utvikle og designe innovative løsninger som forenkler og effektiviserer den moderne arbeidsplassen. Våre produkter er anerkjent i hele Europa og vi er ledende innen utvikling av nye produkter for morgendagens kontor.